;
coinex

سیستم عامل مخصوص لنوو مبتنی بر هوش مصنوعی خواهد بود

گزارش‌های حاکی از آن است که سیستم عامل مخصوص لنوو مبتنی بر هوش مصنوعی خواهد بود. پیش از این نیز لنوو کار بر روی نرم‌افزارهایش را آغاز کرده بود.

در رویداد CES 2024 مدیرعامل لنوو، لیو جون، درباره‌ی اینکه این شرکت مشغول به توسعه سیستم عامل مخصوص لنوو مبتنی بر هوش مصنوعی توضیحاتی ارائه کرده بود و آن را گامی بزرگ به سوی پیشرفت این فناوری دانست.

بیشتر بخوانید: مانیتور لنوو ThinkVision P27pz-30 با پنل 4K مینی LED معرفی شد

سیستم عامل مخصوص لنوو مبتنی بر هوش مصنوعی

هوش مصنوعی این روزها که تقریبا در هر برنامه و پلتفرمی سر برآورده اینبار و با تلاش شرکت لنوو به کامپیوترها خواهد آمد. به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد دستگاه‌ها و کامپیوترها را به شکلی طراحی کند تا درک درستی از نیازهای کاربران آن هم با زبان طبیعی داشته باشند و عملکرد بهتری از خود نشان دهند.

سیستم عامل مخصوص لنوو مبتنی بر هوش مصنوعی خواهد بود

طبق گزارش‌ها انتظار می‌رود اولین کامپیوترها با سیستم عامل مخصوص لنوو در نیمه نخست سال 2024 به بازار بیاید. همچنین این شرکت اعلام کرده دستگاه‌های تولیدی آنها به حفظ حریم شخصی کاربران توجه ویچژه‌ای داشته و آنها را به شکلی طراحی کرده تا با ساده‌ترین روش‌ها، دستورات کاربران را اجرایی کند.

شاید فکر کنید که سیستم عامل مخصوص لنوو تنها برای دستگاه‌های گران ققیمت و رده بالا طراحی شده‌اند؛ اما اینطور نیست. تک‌ریدار گزارش کرده که سیستم عامل لنوو مبتنی بر هوش مصنوعی در کامپیوترهای شخصی نیز اجرایی خواهد شد.

در صورت توسعه سیستم عامل مخصوص لنوو،  این شرکت می‌تواند به جایگاهی شبیه به ویندوز و مایکروسافت 11 برسد که دستاوری بزرگی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی سیستم عامل مخصوص لنوو چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر