;
coinex

گوشی اوپو K12 (نسخه چینی وان پلاس Nord CE 4) به زودی معرفی خواهد شد

مشخصات کلیدی گوشی اوپو K12 پیش از عرضه رسمی فاش شد. این دستگاه در بازارهای جهانی با نام وان پلاس نورد CE 4 شناخته خواهد شد.

شرکت اوپو این روزها در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی هوشمند جدید از سری K در کشور چین است. این گوشی Oppo K12 نام دارد و بیشتر مشخصات آن از جمله نوع تراشه و سرعت شارژ فاش شده است. یک منبع اطلاعاتی دیگر نیز به یک گوشی از وان پلاس اشاره کرده که از ویژگی‌های مشابهی با این گوشی برخوردار است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات گوشی اوپو K12

بر اساس گفته‌های یک افشاگر چینی (Smart Pikachu) در شبکه اجتماعی ویبو، گوشی Oppo K12 دارای یک صفحه نمایش تخت با فریم مسطح خواهد بود؛ به عبارت دیگر، طراحی این گوشی تا حد زیادی شبیه به نسل قبلی آن یعنی Oppo K11 خواهد بود.

افشاکننده می‌گوید که این دستگاه از شارژ سریع سیمی 100 واتی پشتیبانی کرده و از یک سنسور دوربین پرچمدار برخودار خواهد بود. این مشخصات نیز همانند طراحی گوشی، با نسل قبلی مطابقت دارند.

گوشی اوپو K12

در نهایت، این منبع اطلاعاتی مدعی شده که قلب تپنده گوشی یک تراشه از سری اسنپدراگون 7 کوالکام خواهد بود. البته به لطف اطلاعات فاش شده توسط Digital Chat Station، می‌دانیم که این گوشی به پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 3 مجهز خواهد شد.

با این اوصاف متوجه می‌شویم که تنها ارتقا و پیشرفت این گوشی نسبت به مدل قبلی یعنی اوپو K11، تراشه به کار رفته در آن و سیستم سخت افزار خواهد بود. البته این امکان وجود دارد که یک دوربین جدید و بهبود یافته نیز در ساختار این گوشی به کار رود.

اسمارت پیکاچو ادعا می‌کند که این دستگاه دقیقاً مانند مدل قبلی خود حدود 2000 ین (معادل 280 دلار) قیمت خواهد داشت. او در ادامه به وجود یک گوشی هوشمند OnePlus با مجموعه‌ای از ویژگی‌های مشابه اشاره کرده است.

از آنجایی که Oppo K11 در خارج از کشور چین با نام وان پلاس نورد CE 3 شناخته می‌شود، این احتمال وجود دارد که Oppo K12 نیز در بازارهای جهانی با نام OnePlus Nord CE 4 فروخته شود. متاسفانه هنوز هیچ اطلاعاتی درباره جدول زمانی عرضه این دو محصول اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی اوپو K12 و مشخصات آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر