;
coinex

طرح فروش مدیران خودرو ویژه بهمن 1402 ؛ شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو [+جزئیات]

طرح فروش مدیران خودرو ویژه بهمن 1402 آغاز شد. مدیران خودرو در این طرح 5 خودرو از بهترین محصولات خود را برای فروش عرضه کرده است.
جزئیات طرح فروش مدیران خودرو ویژه بهمن 1402 توسط این شرکت اعلام شد. مدیران خودرو، 5 خودرو از محصولات مونتاژی خود را به صورت نقدی و اقساطی از امروز دوشنبه، 23 بهمن 1402 آغاز کرده است. لازم به ذکر است که مدل تمامی این خودروها 1403 خواهد بود. این تصمیم روز گذشته توسط سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور اعلام شد که تمامی خودروهای صفر از امروز با پلاک و سند 1403 به مشتریان عرضه خواهند شد.

مدیران خودرو یکی از شرکت‌هایی است که شرایط فوق‌العاده‌ای را برای فروش خودروهایش در نظر می‌گیرد. این خودروساز همواره در فروش اقساطی و نقدی خودروهای فونیکس و MVM فعال بوده و مدت بازپرداخت متنوعی در طرح فروش اقساطی ارائه می‌‌دهد. این طرح فروش نیز از این قاعده مستثنی نیست. در ادامه با جزئیات طرح فروش فونیکس همراه ما باشید.


بیشتر بخوانید:


طرح فروش مدیران خودرو ویژه بهمن 1402

شرکت مدیران خودرو در نظر دارد از عصر امروز دوشنبه ۲۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۳، فروش ۵ محصول خود را به صورت اقساطی و با مدل ۱۴۰۳ آغاز نماید.

این طرح از ساعت ۱۵ در نمایندگی‌های مجاز این شرکت مطابق جدول ذیل فعال خواهد شد.

طرح فروش مدیران خودرو ویژه بهمن 1402

طبق جدول، هر 5 خودرو برای ثبت‌نام اولیه نیازمند پرداخت حداقل 50 و حداکثر 75 درصد بسته به مدل خودرو از سمت خریدار است. لازم به ذکز است که موعد تحویل خودروها 90 روز کاری اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

آیا شما تاکنون در طرح‌ های فروش محصولات مدیران خودرو شرکت کرده‌اید؟ لطفاً تجربه خرید خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر