coinex
راهنمای خرید تکراتو

شرایط تبدیل دنا پلاس به دیگر محصولات ایران خودرو ؛ [+جزئیات برنامه فروش ایران خودرو]

ایران خودرو با ارسال بخشنامه‌ای، شرایط تبدیل دنا پلاس به دیگر محصولات خود و جرئیات فروش 207، تارا دستی و سورن پلاس را اعلام کرد.

شرایط تبدیل دنا پلاس به دیگر محصولات ایران خودرو با ارسال بخشنامه جدید اعلام شد. براساس این بخشنامه، تمامی متقاضیان عادی در اولویت بهار 1403 می‌توانند خودرو خود را به یکی از سه خودرو سورن پلاس XU7P، تارا دستی V1P و پژو 207 دستی سقف شیشه‌ای تبدیل کنند.

برای هرکدام از خودروها، برنامه فروش مجزا و مبلغ پیش‌پرداخت تعیین شده است. لازم به ذکر است که سورن پلاس با موتور XU7P یک برنامه فروش را پیش می‌برد و 90 روزه به دست مشتریان می‌رسد. جزئیات برنامه فروش ایران را می‌توانید در ادامه مطلب بخوانید.

بیشتر بخوانید: طرح فروش مدیران خودرو ویژه بهمن 1402 ؛ شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو [+جزئیات]

شرایط تبدیل دنا پلاس ویژه بهار 1403 اعلام شد

ایران خودرو  بخشنامه شماره 4704 را ویژه متقاضیانی که قصد تعویض دنا پلاس دستی را با دیگر محصولات این شرکت دارند، اعلام کرد. براساس بخشنامه، متقاضیان 7 روز مهلت دارند تا بهای معین شده در بخشنامه فروش را برای خودرو انتخابی خود بپردازند.

پس از واریز وجه، مراتب توسط ایران خودرو به مشتریان از طریق پیامک اطلاع‌رسانی خواهد شد. در پایین بخشنامه فروش ایران را مشاهده می‌کنید:

شرایط تبدیل دنا پلاس ویژه بهار 1403 اعلام شد

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد طرح تبدیل دنا پلاس دستی با دیگر خودروهای ایران خودرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    زوری نیست خودش اول پیامکی که اومده گفته طرح اختیاری میباشد.برلی من پیامک اومده ولی تبدیل نکردم همون دنا رو میخوام

    پاسخ

    خدا لعنتتون کنه این چه بلایی که سر ملت میارید ، اون وقتی که من ثبت‌نام کردم میتونستم دنا پلاس رو از بورس با قیمت ۴۳۰ بخرم

    پاسخ

    چطور می شود برای اسفند ۱۴۰۲ فراخوان در مرداد برای دنا پلاس می آید و برای ما که تحویلش اردیبهشت ۱۴۰۳ هست طرح تبدیل زوری و اجباری ویا اختیاری به سه خودروی دیگر پیشنهاد میدهند چون در اول ثبت نام ماشین های دیگر بودند ولی ما با توجه به اینکه پول جیب و تورم و مهمتر از همه علاقه و سلیقه دنا پلاس ساده را انتخاب کردیم و گرنه می دانیم دنا پلاس توربو اتوماتیک ماشینه خوبی هست ولی پول جیب را با گرفتن وام حساب کردیم ودر ضمن خود من از سال ۹۹ ۵۰ بار ثبتنام کردم برنده نشدم فقط در ایران خودرو و الان هم با طرح تبدیل زوری و اجباری ایران خودرو می خواهد ما را دیگر از زندگی ساقط کند ودر آخر مدیر عامل محترم ایرانخودرو یک بار خودش را جای ما بگزارد ودر اول ثبت نام دنا پلاس ساده ۲۲۸ میلیون تومان بود و الان ۳۵۰ میلیون تومان و ما هم قبول داریم چون تورم هست نه اینکه یک باره نزدیک ۷۰۰ میلیون برای یک ماشین دیگه از آدم بگیرند چون در زمان ثبت نام قیمت همین ماشین در بازار آزاد ۷۰۰ بود و اگر پول داشتیم میخریدیم فقط فقط فقط خودتان قضاوت کنید

    پاسخ

    به هیچ عنوان نباید طرح تبدیل زوری و اجباری باشه از نظر قانون و شرع در کنار طرح تبدیل برای خود دنا پلاس ساده هم باید یک برنامه فروش هم می گزاشت

    پاسخ