coinex
راهنمای خرید تکراتو

ناتینگ کیت توسعه دهنده Glyph را برای فون (1) و فون (2) منتشر می‌کند

شرکت ناتینگ کیت توسعه دهنده Glyph را برای فون (1) و فون (2) منتشر می‌کند. به تازگی اعلام شده که توسعه‌دهندگان می‌توانند با استفاده از کیت توسعه‌دهنده‌ Glyph الگوهای نور LED سفارشی برای این گوشی‌ها طراحی کنند.

شرکت سازنده گوشی ناتینگ، نمایش نور خود را با کیت توسعه‌دهنده Glyph توسعه می‌دهد! این شرکت که به دلیل طراحی شفاف پشت و LED های چشم‌نواز خود شناخته شده است، رابط Glyph مختص خود را با یک کیت توسعه‌دهنده کاملاً جدید افتتاح می‌کند. این بدان معناست که توسعه‌دهندگان نرم افزار و شرکت‌ها اکنون می‌توانند الگوهای نور LED سفارشی را ایجاد و همگام کنند که مستقیماً با برنامه‌های آن‌ها ادغام می‌شود.

بیشتر بخوانید: ناتینگ فون 2a در تاریخ 5 مارس (15 اسفند) رسما معرفی خواهد شد

کیت توسعه دهنده Glyph ناتینگ

کیت توسعه‌دهنده Glyph به راحتی در GitHub در دسترس است و تمام ابزارها و دستورالعمل‌های لازم را برای توسعه‌دهندگان فراهم می‌کند تا از نقاط دارای LED در نایتینگ فون (1) و (2) استفاده کنند.

برای فون (1)، توسعه‌دهندگان می‌توانند 12 نقطه‌ی مجزا را برنامه‌ریزی کنند. فون (2) پتانسیل سفارشی‌سازی را با مجموع 33 ناحیه LED قابل برنامه‌ریزی افزایش می‌دهد. در تصویر زیر مشاهده می‌کنیم که ناتینگ چگونه چراغ‌های LED در فون (1) در سمت چپ و فون (2) در سمت راست را شماره‌گذاری می‌کند.

کیت توسعه دهنده Glyph

کیت توسعه‌دهنده Glyph از ناتینگ به کاربران این امکان را می‌دهد که به طور کامل از چراغ‌های LED فانتزی ناتینگ استفاده کنند. این کیت شامل روش‌های مختلفی مانند GlyphFrame است که Glyph مورد استفاده را مشخص می‌کند، و همچنین GlyphFrame.Builder و GlyphManager برای کنترل رابط Glyph. توسعه دهندگان می‌توانند از GlyphManager.Callback برای تأیید اتصال موفق استفاده کنند.

با استفاده از کیت Glyph، توسعه‌دهندگان می‌توانند برنامه‌هایی با اعلان‌ ایجاد کنند که از الگوهای منحصربه‌فرد بهره می‌برند یا شاید الگوهایی تولید کنند که به اقدامات کاربر واکنش نشان می‌دهند. این موضوع می‌تواند منجر به تجربه‌ای فراگیرتر و لذت بخش‌تر برای کاربران تلفن‌های ناتینگ شود.

رونمایی از کیت توسعه‌دهنده Glyph قبل از عرضه‌ی مورد انتظار فون (2a) ناتینگ است. این احتمال وجود دارد که این دستگاه جدید از رابط Glyph نیز استفاده کند و شرکت ناتینگ احتمالاً پس از عرضه، پشتیبانی از آن را در کیت اضافه خواهد کرد.

علاقه‌مندان به این کیت می‌توانند کار با آن را شروع کنند و برای دریافت اعلان‌ها نیز باید ثبت‌نام کرده تا کلیدهای API را به محض در دسترس قرار گرفتن، دریافت کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد این ویژگی منحصر به فرد گوشی‌های ناتینگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر