;
coinex

سازندگان دستگاه‌های موبایل، شرکت‌های تصویربرداری خود را تاسیس می‌کنند

در راستای بهبود عملکرد تصویربرداری با گوشی همراه، سازندگان دستگاه‌های موبایل، شرکت‌های تصویربرداری خود را تاسیس می‌کنند. از این رو برخی از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در حال آماده شدن برای توقف مشارکت انحصاری برای سیستم‌های تصویربرداری هستند.

سازندگان گوشی‌های هوشمند توجه زیادی به عکاسی با موبایل دارند. به خصوص برخی از برندها برای بهبود بخشیدن به دوربین در دستگاه‌های تلفن همراه تلاش می‌کنند و با شرکت‌های مختلف همکاری می‌کنند. به عنوان مثال، شیائومی با لایکا همکاری می‌کند.

در راستای این مشارکت، گوشی‌های هوشمند به طور ویژه توسط هر دو شرکت مورد آزمایش قرار می‌گیرند و نه تنها این، بلکه جلوه‌های پیشرفته‌ای را نیز برای عکس‌ها اضافه می‌کنند. البته ممکن است بپرسید که آیا هر برندی نیاز به شراکت با شرکت دیگری دارد یا خیر. برخی از شرکت‌ها شاید احساس کنند که دیگر نیازی به همکاری ندارند و ممکن است به زودی تصمیم بگیرند که شرکت توسعه تصویر خود را راه‌اندازی کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین سلفی کدام است؟

دوربین گوشی‌های هوشمند اگرچه به خوبی دوربین‌های عکاسی نیستند اما می‌توانند به لطف سخت‌افزار پیشرفته عکس‌های خوبی ثبت کنند. بسیاری از سازندگان دستگاه‌ها روی عکاسی موبایل کار می‌کنند و دوربین‌ها هر روز بیشتر و بیشتر در حال توسعه هستند.

اکنون آخرین گزارش از دیجیتال چت استیشن همه را شگفت‌زده کرده است. برخی از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در حال آماده شدن برای توقف مشارکت انحصاری برای سیستم‌های تصویربرداری هستند و شرکت‌های خصوصی خود را راه‌اندازی خواهند کرد. اما هنوز مشخص نیست که چه شرکتی اولین قدم در این راستا را خواهد برداشت.

احتمالا همکاری شیائومی با لایکا به این‌ زودی‌ تمام نخواهد شد؛ با این وجود ممکن است در آینده‌ای نه چندان دور این اتفاق بیوفتد. تصور می‌شود که ویوو یا اوپو شرکت تصویربرداری ویژه خود را راه‌اندازی کنند. پیش از این، هواوی به همکاری خود با لایکا پایان داد و شرکت خود را به نام XMAGE ایجاد کرد. این شرکت برای بهبود کیفیت عکس و فیلم دستگاه‌های هواوی تلاش می‌کند.

بیشتر بخوانید:

آیا تاسیس شرکت‌های تصویربرداری انحصاری و قطع همکاری با شرکت‌های مطرح در این زمینه، به بهبود عملکرد تصویربرداری گوشی‌های همراه منجر می‌شود؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر