;
coinex

زاکربرگ هدست واقعیت ترکیبی متا کوئست 3 را بهتر از اپل ویژن پرو معرفی می‌کند

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا به تازگی در ویدیویی اعلام کرده است که از نظر او متا کوئست 3 نسبت به اپل ویژن پرو برتری دارد.

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، با ادعای برتری هدست متا کوئست 3 نسبت به اپل ویژن پرو در ویدیوی اخیر اینستاگرام، بحثی را در فضای واقعیت ترکیبی به راه انداخته است. مقایسه زاکربرگ چندین مزیت کلیدی کوئست 3 از جمله مقرون به صرفه بودن، راحتی و قابلیت‌های شناور بودن آن را برجسته می‌کند. اظهارات او بر جاه‌طلبی متا برای تسلط بر بازار واقعیت ترکیبی و به چالش کشیدن سنگر اپل در حوزه فناوری‌های پیشرفته تاکید می‌کند.

بیشتر بخوانید: با عرضه اپل ویژن پرو بیش از 600 اپلیکیشن و بازی در دسترس خواهد بود

زاکربرگ توضیح می‌دهد که چگونه متا کوئست 3 محصولی بهتر از ویژن پروی اپل است

در این ویدئو، زاکربرگ بر مقرون به صرفه بودن متا کوئست 3 تاکید می‌کند که تقریباً یک هفتم ویژن پروی اپل قیمت دارد. او می‌گوید علیرغم تفاوت قیمت فاحش، متا کوئست 3 با قابلیت‌های همتای اپل خود رقابت می‌کند. علاوه بر این، زاکربرگ از طراحی سبک وزن کوئست 3، کاهش وزن 120 گرمی در مقایسه با ویژن پرو و عملکرد بی‌سیم آن تعریف می‌کند که حرکت‌پذیری نامحدودی را برای کاربران فراهم می‌سازد.

نقطه تمایز کلیدی که توسط زاکربرگ برجسته شده، وضوح بصری برتر کوئست 3 و میدان دید وسیع‌تر بوده که با تاری حرکتی که در ویژن پرو تجربه می‌شود، در تضاد است. علاوه بر این، کوئست 3 دارای کنترلرهای دقیق و ردیابی دست بوده که زاکربرگ با دقت بیشتری به این ویژگی اشاره کرده است. کتابخانه گسترده محتوای همه‌جانبه موجود در پلتفرم کوئست (از بازی گرفته تا مصارف چند رسانه‌ای) جذابیت آن را تقویت می‌کند و طیف متنوعی از تجربیات را به کاربران ارائه می‌دهد.

انتقاد زاکربرگ فراتر از مشخصات فنی است و به ملاحظات فلسفی طراحی محصول و پویایی بازار می‌پردازد. او از تصمیم اپل برای قرار دادن نمایشگر با وضوح بالاتر قدردانی می‌کند اما با مواردی که راحتی کاربران را از بین می‌برد مخالف است. او همچنین از رویکرد مدل باز متا در فضای واقعیت ترکیبی دفاع می‌کند و اطمینان می‌دهد که به فراتر از محدودیت‌های مطلق خود می‌رود تا به رویکرد مدل باز متا کوئست اجازه دهد بر فضای واقعیت ترکیبی تسلط یابد. زاکربرگ با تشابه با روندهای گذشته‌ی صنعت، پیشنهاد می‌کند که اگرچه اپل ممکن است در دسته‌بندی‌های خاص محصولات برتر باشد، اما آینده واقعیت ترکیبی ممکن است شبیه به تسلط مایکروسافت در دوران رایانه شخصی به نفع مدل باز متا تمام شود.

بیشتر بخوانید:

آیا با نظرات مارک زاکربرگ در مورد برتری متا کوئست 3 نسبت به اپل ویژن پرو موافقید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر