;
coinex

بازیابی رمز عبور اپل ویژن پرو با آپدیت visionOS 1.0.3 ممکن می‌شود

مشکل بازیابی رمز عبور اپل ویژن پرو با اولین به‌روزرسانی نرم افزاری گجت حل می‌شود. اکنون تمام کاربران می‌توانند ورژن جدید visionOS را دانلود کرده و از قابلیت‌های جدید آن لذت ببرند.

اپل اولین به‌روزرسانی نرم افزاری هدست ویژن پرو را منتشر کرده است. به‌روزرسانی visionOS 1.0.3، دو هفته پس از نسخه قبلی یعنی ورژن 1.0.2 که قبل از عرضه هدست منتشر شده بود، از راه رسیده است. متاسفانه اپل درباره تمام اصلاحات صورت گرفته در این به‌روزرسانی صحبت نکرده، اما به حل یک مشکل مهم و رفع باگ‌های کلی اشاره کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


حل مشکل بازیابی رمز عبور اپل ویژن پرو

یکی از مهم‌ترین و قابل توجه‌ترین تغییراتی که به‌روزرسانی visionOS 1.0.3 به همراه دارد، امکان بازنشانی و بازیابی رمز عبور فراموش شده است. پیش از این، کاربرانی که رمز عبور Vision Pro خود را فراموش کرده بودند، هیچ راه دیگری جز مراجعه به فروشگاه اپل برای بازیابی رمز نداشتند. اکنون، در صورتی که رمز عبور بارها نادرست وارد شود، هدست گزینه پاک کردن اکانت دستگاه را به طور خودکار ارائه می‌دهد.

بازیابی رمز عبور اپل ویژن پرو

این ویژگی راحتی و کنترل بیشتری را برای کاربران هدست ویژن پرو به ارمغان خواهد آورد. البته اپل با نگه داشتن قفل فعال‌سازی، امنیت کاربران را تضمین کرده و گفته است که با پاک کردن اکانت هدست، لزوم استفاده از اپل آیدی مالک از بین نخواهد رفت.

در حال حاضر دارندگان ویژن پرو می‌توانند با مراجعه به بخش تنظیمات (Settings) و سپس به‌روزرسانی نرم افزار (Software Update) فرآیند آپدیت را آغاز کرده و ورژن جدید را مستقیما دانلود و نصب کنند.

مانند هر دستگاه دیگری، به روز نگه داشتن نرم افزار Apple Vision Pro برای اطمینان از دریافت جدیدترین ویژگی‌ها، رفع اشکالات و پیشرفت‌های امنیتی که اپل ارائه می‌دهد، بسیار مهم است.

در اخبار مرتبط، واکنش‌های متفاوتی از سوی کاربران ویژن پرو درباره این هدست منتشر شده است. به عنوان مثال، Omar Shahine، رئیس مایکروسافت ورد، هنگام سفر از سیاتل به دبی، تجربه خود با ویژن پرو را با مخاطبان به اشتراک گذاشته است.

او به تطبیق‌پذیری این گجت اشاره کرده و از توانایی آن در تبدیل کل کابین به یک مرکز سرگرمی شخصی اظهار خرسندی کرده است. با این حال، او از وزن دستگاه و برخی از اشکال‌ها راضی نبوده، که امیدواریم به زودی تمام این مشکل‌ها حل شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره حل مشکل بازیابی رمز عبور اپل ویژن پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر