coinex
راهنمای خرید تکراتو

سری iQOO Z9 احتمالا در ماه مارس عرضه می‌شود

پیکاچو مشاور معتبر چینی اطلاعات جدیدی از گوشی جدید آیکو منتشر کرده است. بر اساس گفت‌‌های او سری iQOO Z9 احتمالا در ماه مارس عرضه می‌شود.

گفته می‌شود که iQOO روی سری گوشی‌های هوشمند iQOO Z9 کار می کند. هر چند وقت یکبار ااطلاعات جدیدی از این دستگاه فاش می‌شود. اخیرا یک مشاور معروف چینی به اسمارت پیکاچو اطلاعات جدیدی از زمان عرضه احتمالی این گوشی را فاش کرده است.

بیشتر بخوانید: اپل مجبور است به دلیل قوانین جدید DMA، برنامه‌های وب صفحه اصلی را از iOS در اتحادیه اروپا حذف کند

طبق اطلاعات فاش شده، عرضه iQOO Z9 به طور آزمایشی برای ماه مارس برنامه‌ریزی شده است. این مشاور همچنین به باتری 6000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد که با اطلاعات قبلی که از ایستگاه گفتگوی دیجیتال تیپستر منتشر شد، مطابقت دارد.

DCS همچنین اعلام کرد که حداقل یکی از مدل‌های سری Z ارتقاء قابل توجهی در صفحه نمایشش خواهد داشت. این دستگاه از یک پنل OLED با وضوح 1.5K بر روی صفحه نمایش FHD+ IPS LCD در سری Z8 استفاده خواهد کرد. با این حال، جزئیات خاصی در مورد اندازه صفحه نمایش و نرخ نوسازی Z9 اعلام نشده است.

علاوه بر این، در حالی که گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که iQOO Z9 به چیپست Dimensity 8300 مجهز خواهد شد، پیکاچو به استفاده از پردازنده Snapdragon 7 Gen 3 برایZ9 نیر اشاره کرد. SoC در حال حاضر در دستگاه‌هایی مانند Honor 100 و Vivo S18 یافت می‌شود.

7 Gen 3 یک پردازنده هشت هسته‌ای است که بر اساس معماری 4 نانومتری TSMC ساخته شده. هسته اصلی تا 2.63 گیگاهرتز کار می‌کند، در حالی که سه هسته عملکردی با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و چهار هسته بازده با فرکانس 1.8 گیگاهرتز کار می‌کنند.

همچنین گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر اینکه Dimensity 8300 ممکن است به Z9 Pro راه پیدا کند وجود دارد، اما این موضوع به طور رسمی تائید نشده. در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد سری iQOO Z9 در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سری iQOO Z9  چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر