;
coinex

Google Messages قابلیت ویرایش پیام ها را فراهم می‌کند

بر اساس گزارش یک کاربر توییتری، Google Messages قصد دارد ویژگی جدیدی را ارائه دهد. احتمالا قابلیت ویرایش پیام ها برای مخاطبان فراهم خواهد شد.

Google Messages، برنامه‌ای که به طور گسترده برای پیام‌رسانی SMS و RCS مورد استفاده قرار می‌گیرد، بر روی ویژگی جدیدی کار می‌کند. او قصد دارد امکان ویرایش پیام‌های ارسال شده را برای کاربران فراهم کند.

بیشتر بخوانید: شیائومی میکس فلیپ با دوربین دوگانه عرضه خواهد شد

این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به حذف پیام‌های ارسالی ایرادهای موجود در متن پیام خود را اصلاح کنند. وجود ویژگی احتمالی ویرایش پیام‌های گوگل توسط یک کاربر توییتری به نام AssembleDebug هنگام استفاده از نسخه بتا گوگل، کشف شد.

گرچه این ویژگی هنوز به صورت عمومی عرضه نشده اما وجود آن در نسخه بتا بیانگر آن است که گوگل قصد توسعه این ویژگی را دارد.

گزارش AssembleDebug می‌گوید که کاربران ممکن است یک پنجره 30 دقیقه‌ای برای ویرایش پیام‌های ارسالی داشته باشند. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که Google Messages تاریخچه ویرایش را به طور کامل حفظ می‌کند تا کاربران بتوانند تغییرات ایجاده شده را ببینند.

دستور استفاده از این ویژگی نیز بسیار ساده است؛ با فشار طولانی پیام، نماد مدادی شکل جدیدی ظاهر می‌شود که یک فیلد ویرایش را باز می‌کند. گزارش‌ها نشان می‌دهند که سایر کاربران نیز باید این ویژگی را فعال کنند تا ویژگی جدید به درستی کار کنند در غیر این صورت، آنها پیام‌های ویرایش شده را به درستی نمی‌بینند.

در طول آزمایش با چت RCS، کاربران هیچ تغییر ویرایشی را در انتهای خود مشاهده نکردند، اما سایر گیرندگان پیام ویرایش شده را به عنوان پیام‌های جداگانه دریافت کردند. گفته می‌شود که اختلاف بوجود آمده به این دلیل است که این ویژگی برای آنها فعال نیست.

در ابتدا ممکن است ویژگی ویرایش فقط برای پیام‌های RCS اعمال شود، اگرچه تاریخ انتشار رسمی برای این ویژگی وجود ندارد، اما به نظر می‌رسد گوگل در تلاش است تا تجربه کاربران هنگام استفاده از Google Messages را بهبود بخشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی قابلیت ویرایش پیام ها در Google Messages چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر