;
coinex

شیائومی میکس فلیپ با دوربین دوگانه عرضه خواهد شد

شایعه شده است که شیائومی میکس فلیپ ، جدید ترین گوشی هوشمند این برند دوربین دوگانه با تله فوتو 3 برابری ارائه کرده است.

علاقه مندان به شیائومی مشتاقانه منتظر رونمایی از جدیدترین نوآوری این شرکت در حوزه گوشی‌های هوشمند تاشو با نام Xiaomi MIX Flip هستند. به تازگی پیکاچو مشاور معروف چینی اطلاعات جدیدی از این گوشی در اختیار کاربران قرار داده. بر اساس گفته‌های او طراحی گوشی تاشوی شیائومی یادآور سبک مینیمالیست هواوی است؛ همچنین در قاب پشتی این دستگاه دو سوراخ پانچی شکل برای دوربین تعبیه شده و از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 قدرت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: سری iQOO Z9 احتمالا در ماه مارس عرضه می‌شود

دوربین دوگانه شیائومی میکس فلیپ

Xiaomi MIX Flip از صفحه نمایش تولید داخل استفاده می‌کند که پیکاچو آن را «چروک‌های بدون درک» عنوان کرده است. گفته می‌شود که صفحه پشتی این گوشی دارای یک دوربین دوگانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 3x است.

علاوه بر Xiaomi MIX Flip، شیائومی بر روی Xiaomi Mix Fold 4 نیز کار می‌کند. این گوشی تاشوی کتابی با قابلیت‌های جذابی از جمله دوربین چهارگانه تله فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی، شارژ سریع و لوازم جانبی صفحه نمایش بدون ایراد و پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 پیشرفت قابل توجهی در بازار گوشی‌های هوشمند تاشو ارائه می‌دهد.

در حالی که رقبایی مانند سامسونگ، هوآوی، اوپو و ویوو قبلاً یک استراتژی موازی دو خطی “تاشوی بزرگ + تاشوی کوچک” را اتخاذ کرده‌اند، تلاش شیائومی در بخش “تاشوی کوچک” با MIX Flip نوید انتخاب‌های بیشتری را به کاربران می‌دهد. از آنجایی که شیائومی به پیشبرد نوآورانه‌ی اهدافش فکر می‌کند، علاقه‌مندان به فناوری در سراسر جهان مشتاقانه منتظر عرضه MIX Flip و همتای تاشو بزرگ آن هستند. با این حال، تا‌کنون، شیائومی تاریخ عرضه رسمی این دستگاه‌ها را اعلام نکرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی شیائومی میکس فلیپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر