coinex
راهنمای خرید تکراتو

طرح فروش محصولات سایپا بهمن 1402 ؛ شرایط فروش سایپا ویژه خودروهای فرسوده [+جزئیات و قیمت]

طرح فروش محصولات سایپا بهمن 1402 ویژه خودروهای فرسوده آغاز شد. در این طرح 9 محصول سایپا آماده عرضه و فروش به متقاضیان هستند.

طرح فروش محصولات سایپا بهمن 1402 با ارسال بخشنامه فروش ابلاغ شد. براساس بخشنامه فروش سایپا، متقاضیان خودروهای فرسوده در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی که روز 26 بهمن از سمت این شرکت پیامک دریافت کرده، می‌توانند با واریز وجه خودرو، ثبت‌نام خود در این طرح را تکمیل کنند.

این طرح، دومین طرح خودروهای فروسوده و بخش سوم در سامانه یکپارچه است که با هدف از رده خارج کردن خودروهای دارای آلایندگی و مطابق با آئین‌نامه ماده 8 قانون هوای پاک اجرایی شده است. جزئیات شرایط فروش محصولات سایپا در سامانه یکپارچه، ویژه خودروهای فرسوده را می‌توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 28 بهمن 1402

طرح فروش محصولات سایپا بهمن 1402 ویژه خودروهای فرسوده

پیرو اجرای طرح جایگزینی خودروهای فرسوده غیر تاکسی در دومین طرح سامانه یکپارچه و مطابق آیین‌نامه از رده خارج کردن خودروهای فرسوده و آئین‌نامه موضوع ماده ۸ قانون هوای پاک، برای کسانی که در تاریخ ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ پیامک برای ایشان ارسال گردیده است می‌رساند، امکان واریز وجه مطابق جدول ذیل اعلام می‌گردد.

طرح فروش محصولات سایپا بهمن 1402 ویژه خودروهای فرسوده

همانطور که در بخشنامه بالا مشاهده کردید، در این طرح 9 محصول سایپا برای متقاضیان درنظر گرقته شده و تمامی خودروها پس از گذراندن مراحل ثبت‌نام و تکمیل وجه با موعد تحویل سه ماهه (90 روز) به دست مشتریان می‌رسد.

رنگ قالب در تمامی خودروها سفید است و می‌شود گفت که اصلی‌ترین رنگ خودروهای ایران خودرو و سایپا همین رنگ است. در این طرح نیز برخی از خودروها مانند شاهین G، شاهین اتوماتیک، ساینا S دوگانه، ساینا اس با استانداردهای 85گانه، کوییک اس با استانداردهای 85گانه و کوییک GX فقط در رنگ سفید عرضه شده‌اند.

قیمت محصولات سایپا نیز براساس آخرین قیمت‌گذاری این شرکت مطابق با قیمت درب کارخانه درنظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد طرح فروش خودروهاب سایپا ویژه خودروهای فرسوده چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر