coinex
راهنمای خرید تکراتو

هشدار اتحادیه فروشندگان خودرو به متقاضیان فروش کدملی

اتحادیه فروشندگان خودرو به متقاضیان فروش کدملی هشدار دارد که واگذاری کدملی تحت هر شرایط و عنوانی عین تخلف بوده و عواقب سنگینی به دنبال خواهد داشت.

با همزمانی اجرای برنامه فروش 13 خودروی وارداتی در مرحله اولو فرآیند ثبت‌نام متقاضیان جدید، بازار فروش کدملی در فضای مجازی داغ  شده و برخی افراد در پی گرفتن ماهی از این آب به شدت گل‌آلود هستند

بیشتر بخوانید: مدیر سامانه یکپارچه: مهلت ثبت نام خودروهای وارداتی تمدید شد

در همین راستا، اتحادیه اتحادیه فروشندگان خودرو به متقاضیان فروش کد ملی هشدار داد که به شرح زیر است:

با توجه به شایعات اخیر درباره خرید و فروش کد ملی افراد حقیقی برای موارد واردات و ثبت‌نام خودرو، این اتحادیه این شایعات را رد کرده و به مردم هشدار داده است که “هر گونه انتقال کد ملی و سند‌های مرتبط به شخص ثالث تخلف محسوب شده و به سوءاستفاده افراد متخلف انجامیده است، که عواقب جدی در حوزه حقوقی، کیفری و مالیاتی را به همراه خواهد داشت. لذا توصیه می‌شود با آگاهی و اطلاع‌رسانی مناسب از وقوع مشکلات و پیامدهای صنفی جلوگیری نمایید.”

هشدار اتحادیه فروشندگان خودرو به متقاضیان فروش کد ملی

هرچند که این مسئله بار اولی نیست که اتفاق می‌افتد و پیش از این نیز حواله‌های تراکتور،  مادران و حتی خودروهای اسقاطی و حالا کدملی با قیمت‌های نجومی به فروش می رسند. اگر چرخی در فضای مجازی بزنید متوجه خواهید شد که بسیاری از این کد‌های ملی به قیمت بسیار بالایی فروخته می‌شوند. مثلا  در یکی از آگهی‌ها قیمت ثبت کد ملی برای شرکت در برنامه خودروهای وارداتی را به مبلغ 250 میلیون تومان تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی هشدار اتحادیه فروشندگان خودرو به متقاضیان فروش کدملی چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر