coinex
راهنمای خرید تکراتو

آیکو Z9 با مشخصات کلیدی جدید در Geekbench ظاهر شده است

پیش‌تر اعلام شد که آیکو بر روی گوشی هوشمند جدیدی کار می‌کند. اکنون آیکو Z9 در پلتفرم بنجمارک ظاهر و اطلاعات جدیدی از آن اعلام شده است.

طبق گزارش‌ها، iQOO روی گوشی هوشمند جدید سری Z کار می‌کند. iQOO Z9 قبلاً گواهینامه‌های BIS و Bluetooth SIG را دریافت کرده. اکنون، این دستگاه در پلتفرم بنچمارک Geekbench ظاهر شده و بخشی از اطلاعات آن نیز فاش شده است.

بیشتر بخوانید: سری iQOO Z9 احتمالا در ماه مارس عرضه می‌شود

مشخصات کلیدی جدید آیکو Z9

آیکو Z9 با شماره مدل Vivo I2302 در پایگاه داده Geekbench فهرست شده. این مادربرد به یک مادربرد با کد k6886v1_64 اشاره می‌کند که شامل شش هسته با سرعت 2 گیگاهرتز و 6 هسته دیگر با سرعت 2.80 گیگاهرتز است. این موضوع وجود چیپست Dimensity 7200 در این گوشی را نشان می‌دهد. این دستگاه دارای 8 گیگابایت رم داخلی است که انتظار می‌رود تا زمان عرضه بیشتر هم شود. iQOO Z9  با سیستم عامل اندروید 14 ارائه می‌شود.

در نتایج تست تک هسته‌ای و چند هسته‌ای Geekbench، iQOO Z9 به ترتیب 1186 و 2683 امتیاز کسب کرده است اما پردازنده ذکر شده در پایگاه داده بنچمارک با اسنپدراگون 7 نسل 3 و تراشه Dimensity 8300 که قبلاً فاش شده بود، مطابقت ندارد. برای مشخص شدن پردازنده iQOO Z9 باید منتظر اعلام رسمی بمانیم.

شایعه‌های قبلی می‌گفت که iQOO Z9 دارای صفحه نمایش OLED با وضوح 1.5K خواهد بود که یک پیشرفت قابل توجه نسبت به پنل IPS LCD که در iQOO Z8 استفاده شده به شمار می‌رود.

طبق گزارش‌ها، یک باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی از این گوشی هوشمند پشتیبانی می‌کند و احتمالا دوربین پشتی این دستگاه دارای تنظیمات دوگانه خواهد بود.

iQOO Z9 به طور آزمایشی در ماه آینده معرفی می‌شود. انتظار می‌رود که این گوشی به عنوان جانشین iQOO Z8 که در آگوست گذشته معرفی شد، وارد بازار شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سری آیکو Z9 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر