;
coinex

زنفون 11 اولترای ایسوس احتمالا به زودی عرضه شود؛ دریافت گواهی اروپایی

با دریافت گواهی در یک پایگاه داده اروپایی، زنفون 11 اولترای ایسوس یک قدم به عرضه نزدیکتر شد. در ادامه مشخصات فاش شده از این گوشی هوشمند شرکت ایسوس را بررسی خواهیم کرد.

شرکت تایوانی در حال آماده شدن است تا به زودی از یک گوشی هوشمند پرچمدار جدید با نام زنفون 11 اولترای ایسوس رونمایی کند. در حالی که تاریخ انتشار رسمی هنوز مشخص نیست، یک گواهی اروپایی نشان می‌دهد که ررونمایی و عرضه‌ی این گوشی هوشمند ممکن است نزدیک باشد.

بیشتر بخوانید: زنفون 11 اولترا در گیک‌بنچ با اسنپدراگون 8 نسل 3 ظاهر شد؛ عرضه نزدیک است

زنفون 11 اولترای ایسوس در پایگاه داده‌ی EEC رویت شد

مدل آتی زنفون 11 اولترای ایسوس بر روی پلتفرم گواهی EEC گواهینامه دریافت کرد. این دستگاه با شماره مدل AI2401 دیده شد و می‌تواند نسخه‌ای از ROG فون 8 باشد. متأسفانه جزئیات دقیق‌تری در مورد این دستگاه مانند مشخصات آن در این پایگاه داده فاش نشده است. اما بر اساس آنچه تاکنون می‌دانیم، لیست گیک‌بنچ نشان داد که این گوشی به اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز شده است.

این پلتفرم گواهی، همچنین تایید کرد که زنفون 11 اولترا بر روی سیستم عامل اندروید 14 اجرا و حداقل یک نسخه با 16 گیگابایت رم ارائه می‌شود. این گوشی برند ایسوس در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب موفق به کسب 2226 و 6949 امتیاز شد. زنفون 11 اولترا اخیراً حتی در پایگاه داده‌های گوگل پلی کنسول، SDPPI و بلوتوث SIG نیز دیده شده است.

در رندرهای لو رفته با وضوح بالا از زنفون 11 اولترای ایسوس، انواع رنگ‌های آن قابل مشاهده است که شامل مشکی ابدی، آبی آسمانی، خاکستری مه آلود، سبز سبزه و سی‌ینای صحرایی می‌شود. متأسفانه، این همه اطلاعاتی است که در حال حاضر در اختیار داریم، بنابراین برای اطلاعات بیشتر تکراتو را دنبال کنید، زیرا زمانی که اطلاعاتی بیشتر درمورد این دستگاه منتشر شود، به‌روزرسانی‌ها را ارائه خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد زنفون 11 اولترای ایسوس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر