coinex
راهنمای خرید تکراتو

برترین گوشی های گیمینگ شیائومی 2024

انتخاب گوشی گیمینگ شیائومی از میان برندها و مدل‌های متنوعی که در سال 2024 وارد شدند، کار ساده‌ای نیست. به همین دلیل، تصمیم گرفتیم در این راهنما چندی از بهترین گوشی‌های گیمینگ را برای سلیقه و بودجه‌های مختلف جمع‌آوری کنیم تا تصمیم‌گیری برایتان آسان‌تر شود.

شاید به این فکر کنید که بازی‌های باکیفیت کامپیوتری و کنسول‌های بازی، افراد را از خرید گوشی‌های گیمینگ منصرف می‌کند ولی حتما شگفت‌زده خواهید شد اگر بگوییم که در سال 2020 کل صنعت بازی‌های ویدیویی 200میلیارد دلار درآمد داشت که 45 درصد آن متعلق به بازی‌های موبایلی بود. این آمار، نشان می‌دهد که صنعت گوشی‌های گیمینگ، رشد سریعی را تجربه می‌کند.

مشخصه هایی که بهترین گوشی گیمینگ شیائومی از آن ها برخوردار است

به‌نظر می‌رسد که شیائومی توانسته گوی رقابت را در صنعت عرضه تکنولوژی از سایر برندها برباید. هرساله، مدل‌های جدیدی از گوشی‌های اقتصادی و ارزان‌قیمت تا میان‌رده و پرچمدار از این برند وارد می‌شوند و قادر به اجرای بازی‌های موبایلی با کیفیت‌های مختلف هستند.

اصلا خیلی از کاربران، شیائومی را به‌خاطر گوشی‌های گیمینگش می‌شناسند و صرفا برای لذت بازی به‌سراغ تولیدات این برند می‌روند. گوشی شیائومی گیمینگ، از عملکرد قدرتمند، سیستم خنک‌کننده کارآمد، نسخه به‌روز سیستم‌عامل ، امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ویژه، نمایشگر بزرگ و تراشه قدرتمند برخوردار است.

معرفی 5 مدل از بهترین گوشی گیمینگ شیائومی

حالا که همه، شیائومی را یک برند برجسته در صنعت گوشی‌های هوشمند و یکی از پیشروان تولید محصولات گیمینگ به بازار می‌شناسند، اجازه دهید ما هم برای علاقه‌مندان به بازی‌های موبایلی، معرفی‌هایی داشته باشیم که در واقع، به‌عنوان نمادی از ترکیب فناوری پیشرفته و قیمت مناسب به شهرت رسیده‌اند.

شیائومی 12T پرو

این گوشی، با طراحی کلاسیک و بدنه مستحکم خود، دارای نمایشگر 6.67 اینچ و باتری 5000 میلی‌آمپری است و قابلیت شارژ در مدت‌زمان 19 دقیقه را دارد. گوشی T12 پرو، از شارژ سریع 120 واتی، رنگ 12 بیتی، تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک و بلندگوهای استریو باکیفیت، به‌خوبی پشتیبانی می‌کند. همچنین دوربین‌های این تکنولوژی، از ثبات خوبی برای عکاسی و فیلم‌برداری برخوردار هستند.

بهترین گوشی گیمینگ شیائومی در نسل پوکو F5

بهترین گوشی گیمینگ شیائومی در نسل پوکو F5

محصول بعدی که قرار است در لیست بهترین موبایل‌های شیائومی گیمینگ قرار بگیرد، دارای نمایشگر 6.67 اینچ، پردازنده مرکزی اسنپدراگون 7 نسل 2، حافظه 256 گیگ و رم 12 گیگ است. این محصول، از 67میلیارد رنگ، باتری 5000 میلی‌آمپر، شارژ سریع 67 وات و دوربین‌های حرفه‌ای سلفی برای عکاسی و فیلم‌برداری پشتیبانی می‌کند. این گوشی، از موادی فوق‌العاده درجه یک ساخته شده و دارای وزنی سبک است.

شیائومی، ردمی K50

تراشه این محصول، با اینکه عملکرد ضعیف‌تری نسبت به نمونه قبلی دارد اما همچنان از پایداری مطلوبی برخوردار است و می‌تواند محتوا را با کیفیت 1440 در 3200 پیکسل ارائه دهد. این محصول، دارای نمایشگر 6.67 اینچ است؛ باتری 5000 میلی‌آمپر دارد و به لطف شارژ 67 وات، قادر به بازگرداندن 80درصد شارژ خود در عرض 30 دقیقه است. شیائومی K50 با اندروید 12، از حافظه 256 گیگابایت، رم 12 گیابایت و دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند.

گوشی شیائومی 13 پرو

شیائومی 13 پرو با اندروید 13، به‌روزرسانی اندروید 14 را هم دریافت کرده و قرار است که به‌زودی به سیستم‌عامل اختصاصی ارتقا پیدا کند. این محصول، با بدنه سرامیکی و فریم کناری فلزی و آلومینیومی، از باتری 4820 میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع 120 وات پشتیبانی می‌کند. شیائومی 13 پرو، به نمایشگر 6.73 اینچ و دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی مجهز شده است.

پوکو F4 GT، بهترین گوشی گیمینگ شیائومی

جذاب‌ترین فناوری به‌کاررفته در این گوشی، محفظه‌های بخار تعبیه‌شده به بزرگی 4.860 میلی‌متر مربع است که گرمای تولیدشده تراشه را تا حد زیادی مدیریت می‌کند. این محصول با صفحه نمایشگر 6.67 اینچ و مجهز به پنل آمولد و نرخ نوسازی 120 هرتز، از باتری 4700 میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع 120 وات بهره می‌برد.

ردمی K60 اولترا شیائومی

این گوشی گیمینگ تمام‌عیار، از صفحه نمایشگر 6.67 اینچ و با نرخ نوسازی 144 هرتز، می‌تواند محتوا را با رزولوشن 2720 در 1220 پیکسل و با حداکثر روشنایی 2600 نیت به نمایش درآورد. ظرفیت باتری ردمی K60، به 5000 میلی‌آمپر ساعت می‌رسد و با حداکثر توان 120 وات، دوباره شارژ می‌شود.

این محصول با اندروید 13، فضای ذخیره‌سازی 512 گیگابایت و رم حداکثر 24 گیگابایت، در دسترس خواهد بود. ردمی K60 از اسپیکرهای استریو، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر، قابلیت ضبط ویدیو 8K، تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل یک و پردازش‌های گرافیک‌محور بهره می‌برد.

لذت استفاده از بهترین گوشی گیمینگ شیائومی با دسته بازی های حرفه ای

لذت استفاده از بهترین گوشی گیمینگ شیائومی با دسته بازی های حرفه ای

درآمد چین از صنعت گیمینگ، فراتر از این حرف‌هاست. این موضوع، نشان می‌دهد که صنعت گیمینگ، فقط یک تفریح نیست و ماجرا، فراتر از حیطه اطلاعات ماست. نخستین قدم در یک شروع لذت‌بخش برای علاقه‌مندان به بازی‌های مسابقه‌ای، ورزشی و مبارزه‌ای، تامین تجهیزات حرفه‌ای به‌خصوص یک کنترلر خوب مانند دسته بازی گوشی است.

گیمرهای حرفه‌ای می‌دانند که در خرید دسته بازی، به چه ملاک‌هایی باید توجه کنند. مثلا اینکه کنترلر مد نظر با نسخه اندروید گوشی آن‌ها سازگاری داشته باشند و طراحی آن، متناسب با ارگونومی دست باشد تا درحین بازی، راحتی بیشتری را تجربه کنند. همچنین دسته بازی‌ها، در مدل‌های بلوتوثی، مکانیکی و لیزری وجود دارند و انتخاب نوع آن، بستگی به ترجیحات کاربر خواهد داشت.

چرا باید دسته بازی موبایل بخرید؟

کنترلرها اجازه نمی‌دهند که دست شما با صفحه گوشی تماس مستقیم داشته باشد؛ به همین دلیل از ایجاد خط‌وخش و خراب‌شدن صفحه جلوگیری می‌کنند. همچنین با دسته بازی، می‌توانید سرعت عملکرد خود را افزایش دهید و بدون اینکه دست‌تان خسته شود، هیجان بیشتری را در مدت‌زمان طولانی‌تر تجربه کنید.

بهترین گوشی گیمینگ شیائومی و دسته بازی موبایل را از دیجی کالا بخرید

اغلب مردم ایران، فروشگاه آنلاین دیجی کالا را می‌شناسند و بخشی از نیازهای خود را به‌واسطه این مرجع معتبر تهیه می‌کنند. دیجی کالا با ارائه محصولات متنوع حتی درزمینه تکنولوژی، تجربه یک خرید راحت و بی‌دردسر را برای مشتریان خود فراهم کرد و بدین‌ترتیب، توانست جایگاه ممتازی را در بین رقبای خود به‌دست بیاورد.

جمع‌بندی

در مورد بهترین گوشی گیمینگ شیائومی، حرف‌های زیادی برای گفتن داریم! شیائومی، هر سال خط تولید جدیدی را به محصولات پرشمار خود اضافه می‌کند و هربار با تولیداتی که به‌مراتب بهتر از دیروز می‌شوند، افراد بیشتری را به زیر پرچم علاقه‌مندان خود می‌کشاند.

اگر شما به‌عنوان یک گیمر حرفه‌ای، به‌دنبال خرید یک موبایل جدید و دسته بازی پیشرفته هستید، شیائومی پیشنهادهای شگفت‌انگیزی برایتان دارد که حجم عمده آن‌ها را می‌توانید از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا، تهیه کنید. دیجی کالا سعی می‌کند با ارائه بهترین کیفیت‌ها و قیمت‌هایی که منطقی به‌نظر می‌رسند، رضایت شما را که مشتریان او هستید، به‌دست بیاورد.

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    درود
    پردازنده‌ی ردمی k60 اولترا دیمنسیتی ۹۲۰۰+ هست لطفاً اصلاح کنید
    و به نظرم پوکو x6 pro هم توی این لیست جا داره

    پاسخ