;
coinex

غول چینی BYD قصد دارد در سال جاری خودروهای الکتریکی لوکس بیشتری را عرضه کند

طبق اخبار منتشر شده، شرکت خودرو سازی چینی BYD به دنبال ساخت خودروهای الکتریکی لوکس بیشتری در سال جاری میلادی است.

شرکت خودروسازی BYD قصد دارد خودروهای الکتریکی لوکس بیشتری را در سال جاری عرضه کند. BYD که مخفف کلمه “رویاهایت را بساز” است، با رشد چشمگیر خود در بخش فناوری خودروهای الکتریکی (EV) و باتری، دائماً در تیتر اخبار قرار می‌گیرد. این شرکت چینی، از یک تولیدکننده معمولی باتری به یک نیروگاه جهانی در حمل و نقل الکتریکی تبدیل شده است. موفقیت این شرکت به رویکرد نوآورانه آن در مورد خودروهای برقی، از جمله خودروهای سواری، اتوبوس و کامیون و همچنین پیشرفت‌های آن در باتری‌های قابل شارژ نسبت داده می‌شود. BYD با ردپای جهانی در حال گسترش، نه تنها پیشروی رویای الکتریکی چین است، بلکه سایر غول‌های خودروسازی را در سراسر جهان به چالش می‌کشد.

بیشتر بخوانید: از سال آینده 30 هزار خودروی برقی به چرخه حمل‌ونقل اضافه خواهد شد

ساخت خودروهای الکتریکی لوکس توسط BYD

این شرکت اخیراً اعلام کرده که قصد دارد مدل‌های خودروهای الکتریکی لوکس را از امسال عرضه کند. این خبر از بیانیه اخیر BYD در یک پرونده در بورس اوراق بهادار هنگ کنگ نشات می‌گیرد که به استراتژی این شرکت برای تمرکز بر کیفیت و کسب درآمد بیشتر از خودروهای خود اشاره می‌کند. امسال ممکن است بزرگترین سال BYD تا به امروز باشد.

این حرکت یک گام بزرگ برای غول چینی محسوب می‌شود و جاه‌طلبی این شرکت را برای حضور در کنار برندهای خودروهای سطح بالا، نشان می‌دهد. با ورود به دنیای خودروهای لوکس، BYD نه تنها محدوده خود را گسترش می‌دهد، بلکه قصد دارد محصولی خاص از نظر کیفیت و نوآوری ارائه دهد.

این تصمیم برای ورود به بازار خودروهای لوکس می‌تواند اوضاع را متزلزل کند و انتخاب‌های بیشتری را به خریداران خودرو ارائه دهد. سال گذشته این شرکت برخی از مدل‌های بسیار پیشرفته مانند خودروی الکتریکی لوکس YangWang U8 را روانه بازار کرد. با توجه به تخصص BYD در فناوری الکتریکی، به احتمال زیاد خودروهای لوکس آن‌ها ویژگی‌های جدیدی را ارائه خواهند کرد، به‌ویژه برای کسانی که به دنبال گزینه‌های سازگار با محیط‌زیست بدون به خطر انداختن لوکس بودن هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد خودروهای الکتریکی لوکس چیست؟ چقدر طول می‌کشد تا خودروهای الکتریکی در بازار ایران جا بیافتند؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر