;
coinex

آغاز تولید خودروهای خودران در ایران ؛ راه اندزای خط تولید ری‌را

وزیر صنعت، معدن و تجارت از خودرو سازان خواست تا همگام با فناوری جهان پیش بروند و اقدامات جدیدی برای تولید خودرو های خودران در پیش بگیرند.

علی آبادی وزیر صنعت معدن و تجارت به خودروسازان توصیه کرد تولید خودرو های خودران را آغاز کنند. او در در مراسم افتتاح خط تولید خودروی ری‌را افزود:« دنیا به سرعت در حال تحول در همه صنایع بوده و اگرچه ممکن است خودوی برقی تحول امروز باشد، اما با این سرعت گسترش فناوری ها، فردا دیگر ممکن است در صدر کار نباشد.»

بیشتر بخوانید: شرکت سایپا، حواله خودروهای وارداتی جانبازان را طبق شرایطی می‌خرد!

علی آبادی ادامه داد:« در صنعت خودرو، مهمترین موضوع افزایش رضایت ذی‌النفع و مشتری است، کاری به دلیل ندارم، به هر دلیل که مشتری ناراضی بود، باید رضایت مشتری را جلب کرد.»

وزیر صمت ضمن اشاره به اینکه اولین انتظاری که از خودروسازان می‌رود موضوع ایمن بودن تولیدات است افزود:« دوم این است که ماشین ها باید قابلیت اتصال داشته باشند، ماشین باید ترازی از هوشمندی و قابلیت اشتراکی بودن را داشته و استفاده از آن برای همه ممکن باشد؛ به این معنا که باید ارتقاپذیر، دارای قیمت مناسب و تکنولوژی باشد؛ به نحوی که خریدار بگوید خرید این خودرو می ارزد.»

وی ادامه داد:« امروز یکی از راه های بهبود حمل و نقل، برقی کردن است. این کار آلودگی محیط‌زیست و تبعات آن مانند بیماری مردم را کاهش می دهد؛ به عبارت ساده تر، ماشین ها باید محیط زیستی باشند. ماشین ها دارند خودرا می شوند، از همین الان خودروسازان این کار را آغاز کنند.»

علی آبادی در پایان گفت:« اولویت را در صنعت ابتدا به صنایعی داده ایم که رفع گلوگاه مایحتاج مردم را پیگیری می کنند؛ اما به خاطر تحقق آن باید جهاد و کوشش کرد تا هیچ بن بستی برای مردم وجود نداشته باشد.  بعد از آن، از صنایعی حمایت می کنیم که ثروت آفرین و اشتغال آفرین هستند.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در مورد تولید خودروهای خودران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر