;
coinex

تاریخ عرضه Huawei Pocket 2 مشخص شد

پس از اطلاعاتی که طی چند وقت اخیر از گوشی تاشوی هواوی فاش شد، بالاخره تاریخ عرضه Huawei Pocket 2 مشخص شد. این دستگاه 22 فوریه عرضه می‌شود.

هوآوی از P50 Pocket، اولین گوشی تاشو با صفحه نمایش تاشو، در دسامبر 2021 در چین رونمایی کرد. Huawei Pocket S نیز دنباله پرچمدار قبلی در سال 2022 عرضه شد. امروز این برند در حساب Weibo خود تأیید کرد که تلفن تاشو بعدی آن (Huawei Pocket 2)، 22 فوریه در چین عرضه خواهد شد. این شرکت هنوز هیچ اطلاعاتی از مشخصات این دستگاه منتشر نکرده با این حال، گزارش‌های اخیر بسیاری از مشخصات این گوشی را لو داده است.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت گوشی هواوی امروز 30 بهمن 1402 [اقتصادی، میان‌رده و پرچمدار]

طبق گزارش‌ها، Huawei Pocket 2  از نظر طراحی شبیه P50 Pocket و Pocket S خواهد بود. در این صورت دو ماژول دایره‌ای شکل یکی برای واحد دوربین سه گانه و دیگری برای نمایشگر ثانویه در قاب پشتی این دستگاه وجود دارند.

انتظار می‌رود Pocket 2 در سه رنگ سفید، مشکی و بنفش وارد بازار شود. احتمالا رنگ بنفش آن روکش چرمی و دو رنگ دیگر دارای پشتی شیشه‌ای باشند. شایعه‌ها همچنین ادعا می‌کنند که ممکن است یک نسخه سفارشی از دستگاه با نام تجاری “Art” نیز وجود داشته باشد.

از نظر مشخصات، گزارش شده که Pocket 2 دارای باتری 4520 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 66 واتی است. اگر این شایعات درست باشد، ظرفیت باتری آن از تمام گوشی‌های تاشویی که تاکنون عرضه شده بیشتر خواهد بود.

مدل‌های قبلی Pocket فاقد پشتیبانی از اتصال 5G بودند؛ انتظار می‌رود وجود تراشه Kirin 9000S اتصال 5G را در Pocket 2 ممکن کند. احتمال دارد دستگاه با حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود.

همچنین انتظار می‌رود این دستگاه با ویژگی‌های دیگری مانند پشتیبانی از پیام‌رسانی از طریق اتصال ماهواره‌ای و ساختار ضد آب ارائه شود. هواوی قرار است از بند گردن بلوتوث Freelace Pro 2 در کنار Pocket 2 رونمایی کند.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر