coinex
راهنمای خرید تکراتو

افتتاح کارخانه هوشمند شیائومی ؛ کارخانه‌ای که یاد می‌گیرد و تکامل پیدا می‌کند

افتتاح کارخانه هوشمند شیائومی توسط بنیان‌گذار این شرکت، لی جون، روز گذشته رسما تائید شد. راه‌اندازش این کارخانه را می‌توان نقطه‌ی عطفی در تاریخ این شرکت تلقی کرد.

گزارش شده این کارخانه، با یک خط تولید پیشرفته، توانایی تولید بیش از 10 میلیون واحد از گوشی‌های پرچم‌دار شیائومی را در سال دارد که در واقع اولین کارخانه‌ی تولیدی بزرگ این شرکت محسوب می‌شود که در جهت توسعه‌ی محصولات نوآورانه‌اش راه‌اندازی شده است

بیشتر بخوانید: عکس های رسمی شیائومی 14 اولترا پیش از رونمایی رسمی منتشر شد

افتتاح کارخانه هوشمند شیائومی

این کارخانه، که چند روز پیش از معرفی گوشی شیائومی 14 اولترا افتتاح شد. قرار است از این محصول در تاریخ 22 فوریه (3 اسفند) رونمایی شود. جالب است که لی جون تایید کرده که فناوری‌های نوآورانه گوشی‌های شیائومی 14 و 14 اولترا به‌وسیله این کارخانه ایجاد شده‌اند.

شیائومی 96.8 درصد از سیستم‌های آزمایش قطعات و تجهیزات بسته‌بندی و 100 درصد از نرم‌افزار کارخانه را به‌صورت اختصاصی توسعه داده است. این توسعه داخلی نشان از فرایند تولید بسیار خودکار و دیجیتالی است که قادر به تجزیه‌وتحلیل فرایندها و تصمیم‌گیری فوری بر اساس داده‌ها است. کارخانه هوشمند شیائومی علاوه بر یادگیری و تکامل، می‌تواند کیفیت و کارایی محصولات را تضمین کند.

این کارخانه هوشمند شیائومی نخستین تلاش این شرکت در زمینه تولید فناوری هوشمند نیست. اولین کارخانه هوشمند شیائومی در ییژوانگ پکن، در اواخر سال 2019 فعالیت خود را آغاز کرد. با این حال، ابعاد کارخانه چانگ‌پینگ در مقایسه با آن، 10 برابر بزرگتر بوده و خط تولید هوشمند نسل دوم را برای گوشی‌های هوشمند دربر می‌گیرد.

این خط تولید از نصب و آزمایش مدار گرفته تا مونتاژ نهایی، بسته‌بندی و حمل‌و‌نقل را پوشش می‌دهد و ارزش تولید سالیانه آن تخمین زده می‌شود که 60 میلیارد یوان (8.4 میلیارد دلار) است.

بیشتر بخوانید: 

نظرات خود را در خصوص افتتاح کارخانه هوشمند شیائومی در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر