;
coinex

گلکسی A55 سامسونگ یک قدم به رونمایی کامل نزدیکتر شده است

بر اساس آخرین گزارش‌های منتشر شده احتمالا سامسونگ از گلکسی A55 به همراه یک دستگاه دیگر در کنگره‌ای که آخر ماه برگزار می‌شود، رونمایی می‌کند.

اواخر این ماه کنگره جهانی موبایل (MWC) 2024 برگزار می‌شود؛ اختمالا سامسونگ دو گوشی جدید خود یعنی گلکسی A35 و گلکسی A55  را در جریان این مراسم معرفی کند. البته تمام مشخصات گوشی‌های سامسونگ پیش تر فاش شده و تقریبا می‌توان گفت هیچ چیزی باقی نمانده تا سامسونگ ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: مشخصات دوربین شیائومی ۱۴ اولترا رسما اعلام شد [+ نمونه تصاویر]

گلکسی A35 اخیراً در کنسول Google Play مشاهده شده، هفته گذشته صفحه پشتیبانی گلکسی A55 از طریق SamMobile در (وب سایت رسمی سامسونگ) فعال شد. با اینکه اطلاعات جدیدی اعلام نشده اما تقریبا تمام مشخصات گلکسی A55 معرفی شده است.

انتظار می‌رود گلکسی A55 دارای پردازنده Exynos 1480 و صفحه نمایش Infinity-O باشد. همچنین وب سایت رسمی سامسونگ اعلام کرد که این گوشی با 128 یا 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود؛ بنابراین حداقل دو نسخه از تلفن در هنگام عرضه در دسترس خواهند بود.

همچنین گفته می‌شود که گوشی میان‌رده سامسونگ از صفحه نمایش 6.5 اینچی مناسب با نرخ نوسازی 120 هرتز و همچنین باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. سامسونگ گلکسی A55 دارای استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است و بر روی اندروید 14 اجرا خواهد شد.

تنها چیزی که هنوز مشخص نشده قیمت این محصولات است اما اگر سامسونگ استراتژی قیمت گذاری خود را حفظ کند، گلکسی A55 می‌تواند با قیمتی حدود 450 دلار، مشابه گلکسی A54، عرضه شود.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی مشخصات گلکسی A55 چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر