;
coinex

آخرین به‌روزرسانی کروم ویژگی‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی می‌کند

آخرین به‌روزرسانی کروم ویژگی Help Me Write را ارائه می‌دهد. آیا به دستی نیاز دارید که یک ایمیل پیچیده بنویسد؟ در گوگل کروم از هوش مصنوعی کمک بگیرید.

کروم نسخه 122 بالاخره عرضه می‌شود و گوگل می‌گوید تغییرات زیادی را در مرورگر خود ایجاد کرده که مهم‌ترینشان افزودن دستیاری مبتنی بر هوش مصنوعی برای نوشتن است. البته این دستیار به تازگی اضافه شده و اگر در دسترس شما قرار نگرفته نگران نباشید.

بیشتر بخوانید: Google Messages به زودی می‌تواند افکت های دوربین جدیدی دریافت کند

برای امتحان دستیار نوشتاری جدید مجهز به هوش مصنوعی، شروع به نوشتن پیام کنید. پس از تایپ چند کلمه، Help Me Write را انتخاب کنید. گوگل می‌گوید این ویژگی به شما کمک می‌کند تا پیام‌های طولانی‌تر و با قالب‌بندی مناسب ایجاد کنید. گوگل هنوز اعلام نکرده که کدام نسخه از هوش مصنوعی Gemini از این ابزارپشتیبانی می‌کند. این موضوع برای کاربران مهم است زیرا بین نتایجی که نسخه رایگان Gemini و Gemini Advanced ارائه می‌دهند، تفاوت‌های فاحشی وجود دارد. این ابزار جدید بخشی از برنامه‌های گوگل برای گسترش هوش مصنوعی خود به تمام جهان است و بدون شک در به‌روزرسانی‌های آتی کروم نیز شاهد ویژگی‌هایی مبتنی بر Gemini خواهیم بود.

Chrome 122 همچنین Read Aloud را به همه افرادی که از گوگل کروم در اندروید استفاده می‌کنند، ارائه می‌دهد. این ویژگی هر متنی را که انتخاب کنید برای شما می‌خواند، به نظر می‌رسد این ویژگی برای کاربرانی که اختلالات بینایی دارند، مفید باشد. Chrome 122 همچنین جستجوی ایمن‌تری را به شما ارائه می‌دهد و شما را از نا ایمن بودن یک وب سایت مطلع می‌کند؛ اما HowtoGeek خاطرنشان می‌کند که این ویژگی دیگر به زمان بارگذاری صفحه کمک نمی‌کند.

برای دریافت به‌روزرسانی‌ها در کروم، کافی است سه نقطه عمودی در بالای مرورگر را فشار دهید، Help و About Google Chrome را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ویژگی Help Me Write چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر