;
coinex

Google Messages به زودی می‌تواند افکت های دوربین جدیدی دریافت کند

Google Messages به زودی می‌تواند افکت های دوربین جدیدی را دریافت کرده و  هنگام جستجو در برنامه‌ها و صفحه اصلی ظاهر تمیزتری را برای شما ایجاد کند.

Google Messages به لطف GMS Google، راه خود را به عنوان برنامه پیامک پیش‌فرض در بسیاری از گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار اندرویدی پیدا می‌کند. البته این برنامه قابلیت‌های خوبی دارد که اکثر کاربران از استفاده از آن در ارتباطات روزانه بدشان نمی‌آید. به هر حال Google Messages معمولی قابلیت‌های جذابی مانند جلوه‌های ویژه در دوربین و ظاهر کلی تمیزتر را دریافت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: Google Messages قابلیت ویرایش پیام ها را فراهم می‌کند

TheSpAndroid چندین گزینه را در پیام‌های Google مشاهده کرد که به ویژگی‌های آینده اشاره می‌کنند. برای اولین بار، Google Messages قرار است افکت‌هایی مخصوص خود و جدا از برنامه‌های گوشی ارائه دهد. البته تاکنون اطلاعات بیشتری در مورد این که ویژگی جدید چه اثراتی می‌تواند داشته باشد، ارائه نشده اما گوگل به احتمال زیاد به شما این امکان را می‌دهد که افکت‌ها را تغییر دهید.

Google Messages یک ویژگی مخاطبین برتر دارد که وقتی روی نماد جستجو در برنامه کلیک می‌کنید، برخی از افرادی که اخیراً با آنها تماس گرفته‌اند ظاهر می‌شوند. به نظر می‌رسد این ویژگی برای از بین بردن اشکالات داخلی اضافه شده و ممکن است در آینده از بین برود.

یک گزینه جدید دیگر نیز اضافه شده که پیش‌نمایش پیام پیش‌نویس را از صفحه اصلی حذف می‌کند. این کار ظاهری تمیزتر به صفحه اصلی می‌دهد اما باعث پنهان شدن یک ویژگی مفید می‌شود. پیش‌نویس‌هایی که در بالای لیست قرار دارند، به شما یادآوری می‌کنند که پیام‌های خود را تکمیل کنید همچنین به شما این امکان را می‌دهد که آنها به صفحه اصلی چت بازگردانید.

به هر حال باید منتظر ماند و دید که گوگل کدام یک از این تغییرات را به صورت دائمی در Google Messages ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌یافکت های دوربین Google Messages چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر