;
coinex

Huawei Pocket 2 دارای نسخه ویژه Art، در پنل پشتی در عکس های زنده خواهد بود

مدت‌هاست که گوشی تاشوی هواوی همه را منتظر گذاشته. اکنون اطلاعات جدیدی فاش شده که مشخص می‌کند Huawei Pocket 2 دارای نسخه ویژه Art خواهد بود.

هفته گذشته رندرهایی از Huawei Pocket 2 منتشر شد که رنگ‌بندی گوشی جدید هواوی را فاش کرد. بر این اساس مشخص شد که این دستگاه در سه رنگ مشکی، بنفش تیره و سفید عرضه خواهد شد اکنون کاربر Weibo Jinan Digital یک عکس زنده از پنل پشتی نسخه Rococo White به اشتراک گذاشته است، که جزئیات بیشتری از این دستگاه در اختیار ما می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: هواوی از اینجوی 70z با باتری 6000 میلی آمپری رونمایی کرد

به نظر می‌رسد این تلفن دارای یک نسخه هنری با ظاهر سفارشی خواهد بود. پس زمینه آبی روشن این دستگاه با چیزی که به عنوان بال پروانه توصیف می‌شود تزئین شده؛ این اثر هنری به گونه‌ای طراحی شده تا جلوه عمق سه بعدی داشته باشد.

هواوی سال گذشته سری Art را با P60 Art معرفی کرد. این گوشی شبیه به Huawei P60 Pro است، گرچه با یکدیگر تفاوت‌هایی هم دارند.

طراحی سفارشی برای پشت و حتی برخی بهبودهای سخت‌افزاری مانند (دوربین فوق عریض 40 مگاپیکسلی، در مقابل 13 مگاپیکسل در Pro و باتری سیلیکونی کربنی 5100 میلی آمپر ساعتی، در مقابل 4815، میلی آمپر ساعت Li-Po از دیگر تفاوت‌های این دستگاه است.

هنوزمشخص نیست که Huawei Pocket 2 Art دقیقا به همین شکل عرضه خواهد شد یا نه. هواوی تاکنون در حفظ مشخصات این دستگاه خوب عمل کرده اما خوشبختانه زمان زیادی تا رونمایی رسمی باقی نمانده است.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر