coinex
راهنمای خرید تکراتو

رییس هیات عامل ایدرو: برقی سازی حمل و نقل سیاست وزارت صمت نیست، بلکه سیاست امروز کشور است

رییس هیات عامل ایدرو هزینه های سوخت کشور را یکی از مسائل مهم کشور و برقی سازی حمل و نقل را سیاست روز کشور و راهبرد کلان اقتصادی عنوان کرد.

بابک احمدی رییس هیات عامل ایدرو درباره‌ی وضعیت سوخت کشور گفت:«سوخت در کشور ما با یارانه‌های سنگین در اختیار مردم قرار می‌گیرد و بار پرداخت یارانه‌ها هم روز به روز سنگین‌تر می‌شود تا جایی که دارد از حد تحمل خارج می‌شود. بنابراین راه گریزی غیر از عبور از خندق سوخت برای تغییر شرایط کنونی نیست.»

بیشتر بخوانید: 8 هزار خودروی وارداتی از ابتدای سال تاکنون از گمرک ترخیص شده است

او همچنین در خصوص اهمیت برقی سازی سیستم حمل و نقل عنوان کرد:« برقی سازی حمل و نقل سیاست وزارت صمت نیست، بلکه سیاست امروز کشور و راهبرد کلان اقتصادی، صنعتی و فناورانه است. »

او افزود:« شخص رییس جمهور خود پیگیر طرح برقی‌سازی خودروها هستند و موضوع خودروهای برقی موضوعی راهبردی به شمار می آید. باید توجه داشت که مصرف روزانه بنزین کشور گاه تا ۱۲۰ میلیون لیتر هم می‌رسد و جریان مصرف همچنان رو به رشد است.»

احمدی می‌گوید:«  سوخت در کشور ما با یارانه‌های سنگین در اختیار مردم قرار می‌گیرد و بار پرداخت یارانه‌ها هم روز به روز سنگین تر می‌شود تا جایی که دارد از حد تحمل خارج می‌شود. بنابراین راه گریزی غیر از عبور از خندق سوخت برای تغییر شرایط کنونی نیست. »

وی در پایان گفت:«خودروهای برقی هم سوخت پاک مصرف می کنند و هم از قابلیت بازیافت انرژی برخوردار هستند.»

بیشتر بخوانید: 

نظرات خود را درباره‌ی برقی سازی حمل و نقل با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر