;
coinex

بهترین خودروهای وارداتی ؛ معرفی خودروهای جدید و پرفروش

واردات خودرو آغاز شده و به زودی شاهد ورود محصولات خارجی به کشور خواهیم بود. اما سوال اینجاست که بهترین خودروهای وارداتی کدامند؟ در ادامه به این سوال پاسخ می‌دهیم.

چند ماه پیش بود که مجوز ورود خودروهای خارجی به کشور صادر شد و حتی نمونه‌هایی از بهترین محصولات کره‌ای و چینی به کشور راه یافتند. خودروسازان خصوصی از گوشه و کنار کشور تلاش کردند با کمپانی‌های معتبر قرارداد منعقد کنند و محصولات باکیفیتی به کشور بیاورند.

همان‌طور که می‌دانیم، در حال حاضر با شروطی از سوی دولت رو به رو هستیم؛ از جمله اینکه در آیین نامه واردات خودرو قید شده، خودروهای وارداتی باید زیر 20 هزار یورو باشند. بنابراین در مطلب پیش رو تصمیم گرفته‌ایم به معرفی و بررسی اجمالی ماشین‌هایی بپردازیم که وارداتی هستند و جزو بهترین‌ها محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

بهترین خودروهای چینی در ایران

بهترین خودروهای بنز 2023

بهترین خودروهای وارداتی به ایران

به احتمال زیاد از میان بهترین خودروهای وارداتی ، اغلب آنها بیش از یک میلیارد تومان قیمت دارند و این مبلغ با احتساب هزینه‌های مالیات و گمرک خواهد بود. بیایید نگاهی به بهترین خودروهای وارداتی به ایران بیندازیم و خوش نقش و نگارهای خارجی را مورد بررسی قرار دهیم.

کیا سول 2023

بهترین خودروهای وارداتی
بهترین خودروهای وارداتی

از جمله خودروهای وارداتی جدید ، کیا سول مدل 2023 است که قیمت جذابی دارد. شرکت کره‌ای کیا یکی از بهترین خودروسازانی است که سراغ داریم و خوشبختانه این برند معتبر جهانی قبلا حساب خود را برای مشتریان ایرانی پس داده است. یکی از ماشین‌های جذاب این خودروساز، کیا سول مدل 2023 است که احتمالا با توجه به قیمتی که دارد، وارد بازار داخلی خواهد شد.

کیا سول در نسخه جدید و به روزرسانی شده خود، امکانات بیشتری نسبت به قبل دارد و تغییراتی روی آن اعمال شده است. برای مثال، چراغ‌های این خودرو دچار تغییر شده‌اند و حالا پیچیدگی سابق را ندارند و طراحی معمولی دارند.

از دیگر تغییرات کیا سول می‌توان به سپر اشاره کرد که چراغ‌های روشنایی روز، به‌صورت باریک و با تریم آلومینیومی تزئین شده‌اند. زیر کاپوت این خودرو یک پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی تعبیه شده که می‌تواند حداکثر 147 اسب بخار قدرت و 178 نیوتن متر گشتاور تولید کند. نیروی محرکه نیز از طریق یک گیربکس سی وی تی به محور جلو منتقل می‌شود.

کیا سول 2022

بهترین خودروهای وارداتی

در خصوص کیا سول مدل 2023 صحبت کردیم و تغییرات جذاب این خودرو را در سپر و چراغ‌های جلو خلاصه کردیم. شاید باورتان نشود ولی مدل 2022 سول باز هم ارزش خرید دارد و به احتمال زیاد از سوی واردکنندگان و مشتریان مورد استقبال قرار می‌گیرد.

کیا سول 2022 نسبت به مدل‌های پیش از 2021 خود رشد و پیشرفت گسترده‌ای داشته و از جمله آپشن‌های رفاهی آن می‌توان به تهویه خودکار منطقه‌ای، استارت دکمه‌ای، شارژر بی‌سیم تلفن همراه و نمایشگر 10.25 اینچی و مسیریاب اشاره کرد.

زیر کاپوت مدل 2022 این ماشین یک پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی قرار گرفته که می‌تواند حداکثر 147 اسب بخار قدرت و 178 نیوتن متر گشتاور تولید کند. جالب است بدانید که یک مدل دیگر هم از سول وجود دارد که مجهز به پیشرانه‌ای 1.6 لیتری است و قدرت خروجی آن به 201 اسب بخار می‌رسد.

کیا فورته

بهترین خودروهای وارداتی
پرفروش ترین خودروهای وارداتی

یکی از بهترین خودروهای وارداتی به ایران ، کیا فورته است که قیمتی تقریبا 20 هزار دلاری دارد. امکانات رفاهی و قابلیت‌های این خودرو جذاب هستند و کیفیت فنی خوبی دارد. در نسخه 2022 فورته می‌توان تغییراتی در نمای جلو و چراغ‌های آن مشاهده کرد.

زیر کاپوت فورته یک پیشرانه دو لیتری تعبیه شده که می‌تواند قدرت لازم را تولید کند. همچنین موتور 1.6 لیتری آن قادر به تولید 201 اسب بخار قدرت است و از امکانات آن می‌توان به ترمزهای قوی، تنظیمات اسپرت سیستم تعلیق و سراگزوز دوتایی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین خودروهای چینی شاسی بلند

بهترین خودروهای ایرانی

نیسان ورسا

بهترین خودروهای وارداتی

از برند کره‌ای کیا که دل بکنیم، می‌توانیم به برند ژاپنی نیسان اشاره کنیم که خودروی جذابی نظیر ورسا برای واردات به کشورمان دارد. قیمت این خودرو طبیعتا زیر 20 هزار دلار است و مهم‌ترین مولفه‌های آن برای ورود به کشور، راحتی و ایمنی بالایی است که دارد. سواری نرم و کابین راحت می‌تواند باب طبع مشتریان باشد و پیشرانه 4 سیلندری که قادر است 122 اسب بخار قدرت تولید کند، هیجان انگیز به نظر می‌رسد.

خوشبختانه ژاپنی‌ها در زمینه امکانات رفاهی نیز گل کاشته‌اند و می‌توانند رضایت مشتریان خود را جلب کنند. مثلا در این سدان جمع و جور می‌توان تکیه گاه دستی نصب شده روی صندلی راننده، استارت از راه دور و سیستم تهویه را جزو کلیدی‌ترین امکانات دانست.

هیوندای اکسنت

بهترین خودروهای وارداتی
بهترین خودروی وارداتی

اگر واردکنندگان بتوانند اکسنت را با قیمت حدود 20 هزار دلاری به فروش برسانند، سود خوبی کسب خواهند کرد. هیوندای اکسنت به عنوان سدانی جمع و جور و زیبا نه تنها در بازار داخلی کشورمان بلکه در تمام بازارهای بین المللی مورد استقبال قرار گرفته و خودرویی مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی محسوب می‌شود. امکانات مناسب و مطلوب این سدان، آن را جزو خودروهای کلاس بالا قرار می‌دهد.

پیشرانه زیر کاپوت اکسنت 4 سیلندر است و می‌تواند حداکثر 120 اسب بخار قدرت تولید کند. همچنین می‌تواند نیروی محرکه را از طریق یک گیربکس سی وی تی به محور جلو انتقال دهد. از جمله امکانات این خودرو می‌توان به صندلی‌های گرم شونده و استارت دکمه‌ای اشاره کرد. قیمت احتمالی این خودرو 880 میلیون تومان تخمین زده می‌شود.

سوبارو ایمپرزا

بهترین خودروهای وارداتی

به عقیده ما بهترین خودروی وارداتی جدید، سوبارو ایمپرزا خواهد بود. کابین این خودرو لوکس و راحت طراحی شده و طوری نمای بیرونی آن جلوه می‌کند که گویی جزو خودروهای گران قیمت کلاس جهانی است. زیر کاپوت این خودروی هاچ بک یک پیشرانه 2 لیتری تعبیه شده که می‌تواند 152 اسب بخار قدرت و 197 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

این خودرو نسبت به مدل‌های قبلی، کابین تجملاتی‌تری دارد. برای مثال می‌توان به پوشش چرم داخلی آن اشاره کرد که جذاب و زیبا به نظر می‌رسد. دو تا از امکانات جالب این خودرو، ترمز پیشگیری از برخورد خودکار و مدیریت پدال گاز است و به لحاظ ایمنی هم جزو بهترین خودروهای زیر 20 هزار دلار به حساب می‌آید. گفته می‌شود در صورت ثابت ماندن اوضاع، ایمپرزا با قیمت یک میلیارد تومانی به دست مشتریان خواهد رسید.

نیسان سنترا

بهترین خودروهای وارداتی
بهترین خودروهای وارداتی به ایران

نیسان سنترا در مدل 2022 خود یکی از شاهکارهای ژاپنی محسوب می‌شود که در رنج 20 هزار دلار قرار دارد. تغییرات آن نسبت به مدل‌های قبلی اندک، ولی به جا بوده است. برای مثال می‌توان به اضافه شدن اپل کارپلی یا اندروید اتو به عنوان دو ویژگی جذاب اشاره کرد. زیر کاپوت این خودرو یک پیشرانه جذاب قرار گرفته که می‌تواند حداکثر 149 اسب بخار قدرت و 197 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

از جمله مزایای جذاب نیسان سنترا می‌توان به پارک راحت آن اشاره کرد. همچنین میزان لغزش این خودرو در دست‌اندازها بسیار کم است که خود آپشنی جذاب تلقی می‌شود. فضای صندوق بار سنترا جادار است و برای مسافرت‌ها کاربردی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین خودروهای تسلا 2023

بهترین خودروهای برقی 2023

هیوندای النترا

بهترین خودروهای وارداتی

یکی دیگر از پرفروش ترین خودروهای وارداتی هیوندای النترا است. قدرت بالای هیوندای النترا از آنجایی مشخص می‌شود که زیر کاپوت آن یک پیشرانه 2 لیتری تعبیه شده است. این موتور جذاب می‌تواند 280 اسب بخار قدرت تولید کند و 2000 سی سی حجم دارد. در کل با خودروی ارزان قیمت و اسپرتی طرف هستیم که به محض واردات روی دست آن را خواهند برد.

در مسیرهای مختلفی که با هیوندای النترا طی خواهید کرد، کوچک‌ترین لغزشی از آن نخواهید دید و تجربه خوبی نصیب‌تان خواهد شد. سیستم اگزوز این سدان جمع و جور در سه حالت قابل تنظیم است و برای واردات گزینه مطلوبی است.

کیا ریو

بهترین خودروهای وارداتی
بهترین خودروی وارداتی

زیر کاپوت کیا ریو یک پیشرانه 1.6 لیتری تعبیه شده که می‌تواند 120 اسب بخار قدرت تولید کند. ساختار محکم و قرص این هاچ بک به همراه حداقل ایراداتی که از آن می‌توان گرفت، ارزش خریدش را افزایش می‌دهد. نیروی محرکه کیا ریو از طریق یک گیربکس سی وی تی به محور جلو منتقل می‌شود و عملکرد خوبی دارد.

خوشبختانه فضای کابین حس خوبی به راننده و سرنشنان انتقال می‌دهد و تنها مشکل آن، فضای کم ردیف عقب است. مصرف سوخت بهینه و قیمت مقرون‌به‌صرفه کافی است تا به خرید این خودروی خارجی فکر کنیم و آن را جزء پرفروش ترین خودروهای وارداتی بدانیم.

میتسوبیشی میراژ

بهترین خودروهای وارداتی

یکی از پرفروش ترین خودروهای وارداتی میتسوبیشی میراژ است. اگر از عاشقان خودروهای جمع‌وجور هاچ بک یا کراس هاچ بک باشید، میتسوبیشی برای شما گزینه وارداتی جذابی خواهد بود. میراژ جزو بهترین گزینه‌هایی است که می‌توان روی آن حساب ویژه باز کرد. موتور 1.2 لیتری این ماشین می‌تواند 78 اسب بخار قدرت تولید کند، ولی در عوض مصرف سوخت بهینه‌ای دارد.

شتاب ملایمی که نتیجه پیشرانه ضعیف آن است، برای مصارف درون شهری عالی است. امکانات مطلوب از دیگر نقاط قوت میتسوبیشی میراژ به حساب می‌آیند.

بهترین خودروهای وارداتی چینی

به نظر شما بهترین ماشین وارداتی چینی کدام است؟ اغلب خودروهایی که از مقصد چین به کشور می آیند، مونتاژی هستند و مستقیما وارداتی محسوب نمی‌شوند؛ ولی از دیرباز نمونه‌هایی اندک از محصولات وارداتی وجود داشته که در ادامه چند مورد از آنها را معرفی و بررسی خواهیم کرد:

چانگان CS35 پلاس

بهترین خودروهای وارداتی
بهترین خودروهای وارداتی چینی

واردات این کراس اوور جذاب که نسل پیشین آن به بازار راه پیدا کرده، هنوز در هاله‌ای از ابهام است. ولی نمونه‌های محدودی برای انجام تست‌های استاندارد ایمنی و کیفیت به کشور رسیده‌اند. این کراس اوور دیفرانسیل جلو با پیشرانه 4 سیلندر تنفس طبیعی که دارد می‌تواند حداکثر 158 اسب بخار قدرت تولید کند و نیروی محرکه را از طریق یک گیربکس 7 سرعته دو کلاچه منتقل نماید.

ظاهر جوان پسند و مدرن به همراه امکانات مناسب از جمله ویژگی‌های بارز این ماشین وارداتی چینی محسوب می‌شوند. متاسفانه چانگان سی اس 35 پلاس معایبی نظیر ناسازگاری با بنزین کم کیفیت ایران و قیمت گران دارد. حجم موتور این خودرو 1392 سی سی است و 260 نیوتن متر گشتاور تولید خواهد کرد. شتاب صفر تا صد 15 ثانیه‌ای و مصرف سوخت ترکیبی 6.4 لیتر هم نقطه قوتی برای آن به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید:

بررسی مشخصات فنی میتسوبیشی اکلیپس کراس

بهترین خودروهای 2023

چانگان UNI-T

بهترین خودروهای وارداتی

یکی از بهترین خودروهای وارداتی چینی که احتمالا وارد می‌شود و در حوزه کراس اوورها، از زبان طراحی جدید و امکانات جذاب برخوردار شده، چانگان یونی تی است. این خودروی به غایت جذاب می‌تواند بهترین ماشین وارداتی چینی باشد که قرار است به صورت انبوه به بازار داخلی ما راه یابد. پیشرانه توربوشارژ 4 سیلندر این ماشین می‌تواند حدود 180 اسب بخار قدرت تولید کند و از طریق گیربکس 7 سرعته دوکلاچه به محور جلو انتقال دهد.

ظاهر زیبا و برخورداری از فناوری‌های مدرن جزو بهترین ویژگی‌های این کراس اوور چینی به حساب می‌آیند. اما همچون هر خودروی دیگری، معایبی مثل ناسازگاری با بنزین کم کیفیت داخل و قیمت بالا دست و پنجه نرم می‌کند. موتور 1.5 لیتری 16 سوپاپه، چانگان یونی تی را قادر می‌سازد حداکثر 300 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

چانگان UNI-K

بهترین خودروهای وارداتی
بهترین ماشین وارداتی چینی

اگر بخواهیم یکی از بهترین خودروهای وارداتی چینی را معرفی کنیم، بی‌شک چانگان یونی کی خواهد بود. این کراس اوور جذاب که از زبان طراحی چانگان یونی تی بهره‌مند شده با پیشرانه توربوشارژ 4 سیلندر خود می‌تواند نهایتاً 233 اسب بخار قدرت تولید کند و نیروی محرکه را از طریق یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به محور جلو انتقال دهد.

طراحی زیبا و برخورداری از تکنولوژی‌های روز دنیا در کنار قوای فنی مناسب از جمله مزایای UNI-K محسوب می‌شوند؛ حال آنکه ناسازگاری با بنزین کم کیفیت ایران و مشکلات نگهداری از پیشرانه توربوشارژ می‌توانند کمی دردسر ایجاد کنند. موتور 2 لیتری این کراس اوور گران قیمت می‌تواند حداکثر 390 نیوتن متر گشتاور تولید کند و در عرض 8.8 ثانیه از سکون مطلق به شتاب صد برسد.

سوالات متداول

بهترین خودروهای وارداتی به ایران کدامند؟

از جمله بهترین خودروهای وارداتی به ایران می‌توان به کیا ریو، هیوندای النترا، هیوندای اکسنت و میتسوبیشی میراژ اشاره کرد. همچنین چانگان CS35 پلاس و یونی تی و یونی کی، از بهترین خودروهای وارداتی چینی به حساب می‌آیند.

خودروهای وارداتی جدید کدامند؟

کیا سول مدل 2023، میتسوبیشی میراژ، نیسان سنترا و هیوندای اکسنت از جمله خودروهای وارداتی جدید به حساب می‌آیند که قیمت‌های جذاب و وسوسه کننده‌ای نیز دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین خودروهای وارداتی چیست؟ به نظر شما خودروهای دیگری باید در این فهرست قرار می‌گرفتند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    چین ایران زاکنج دیوار گیرآورده،ماشین چینی راباید۲ سالبعدازسوارشدن تحلسل کرد

    پاسخ

    این خودروهای وارداتی یا مونتاژی جدید با گمرکی و قیمت گذاری جدید دولت مطمئنا در بازار قیمت بسیار بالایی خواهند داشت و از توان خرید بسیاری از مردم عادی خارج خواهد بود.
    دلیل جدیدی برای نمایش سطح رفاه عدی بر مردم خواهد شد

    پاسخ