;
coinex

برنامه Google Pay امسال در ایالات متحده تعطیل می‌شود

بر اساس اعلام گوگل، برنامه Google Pay امسال در ایالات متحده تعطیل شده و برنامه‌هایی مانند Google Wallet جایگزین آن خواهند شد.

گوگل اعلام کرده است که برنامه Google Pay را در ایالات متحده تعطیل می‌کند. اگر جزء افرادی هستید که از برنامه Google Pay در Galaxy یا سایر تلفن‌های هوشمند Android خود استفاده می‌کنند، باید بدانید از ژوئن 2024 این برنامه حذف شده و برنامه Google Wallet جایگزین آن خواهد شد.

بیشتر بخوانید: آخرین به‌روزرسانی کروم ویژگی‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی می‌کند

برنامه Google Pay از تاریخ 4 ژوئن 2024 دیگر در ایالات متحده در دسترس نخواهد بود و کاربران باید به برنامه Google Wallet که عملکردی شبیه به Google Pay دارد، سوئیچ کنند. بنابراین، باید برای پرداخت‌های فروشگاهی و استفاده از «تپ برای پرداخت» به Google Wallet بروید. برنامه Google Wallet ویژگی‌های بیشتری از جمله امکان ذخیره کارت‌های اعتباری، دبیت مجازی، کارت‌های وفاداری عضویت، بلیط اتوبوس پرواز، گذرنامه به شما ارائه می‌دهد.

گوگل اعلام کرد که تغییراتی ایجاد می‌کند که کاربران Google Pay باید قبل ازماه ژوئن به آنها آگاه باشند:

  1. کاربران می‌توانند پس از 4 ژوئن 2024 با استفاده از برنامه Google Wallet به بررسی موجودی حساب خود و انتقال وجه به حساب خود ادامه دهند.
  2. برنامه Google Pay پیشنهادها و معاملاتی را فهرست می‌کند که کاربران می‌توانند از آنها استفاده کنند. عملکرد مشابهی در Google Wallet در دسترس نیست، بنابراین باید گزینه‌های جایگزین مانند بخش معاملات جستجوی Google را پیدا کنید.
  3. از 4 ژوئن 2024، کاربران نمی توانند با استفاده از نسخه ایالات متحده برنامه Google Pay، از سایر کاربران ارسال، دریافت یا درخواست پرداخت کنند.

همچنین می‌توانید از کیف پول سامسونگ به عنوان جایگزینی عالی برای Google Pay استفاده کنید. اگر از گوشی هوشمند Galaxy استفاده می‌کنید، می‌توانید از کیف پول سامسونگ برای ذخیره کارت‌های اعتباری، دبیت و پرداخت‌های تلفن همراه در فروشگاه‌ها بهره ببرید. این اپلیکیشن همچنین به شما این امکان را می‌دهد کارت‌های عضویت، بلیط‌های مسافرتی، کلیدهای دیجیتال و کارت‌های شناسایی دولتی را ثبت کنید. همچنین می‌توانید گواهی‌های واکسیناسیون، مجوزهای رویداد، کارت‌های هدیه، اعتبارنامه‌های ورود به برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها و دارایی‌های دیجیتال مانندNFT  را در کیف پول سامسونگ ذخیره کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر