;
coinex

گوگل کیپ می‌تواند با استفاده از هوش مصنوعی Gemini لیست ایجاد کند

گوگل ویژگی جدیدی ارائه کرده که کارهای شما را ساده‌تر می‌کند. گوگل کیپ می‌تواند با استفاده از هوش مصنوعی Gemini لیست ایجاد کند.

Google یک ویژگی جدید به نام «Help me create a list» دربرنامه Google Keep برای اندروید (از طریق Android Central)  ارائه کرده است. این ویژگی که توسط هوش مصنوعی مولد گوگل، جمینای، طراحی شده می‌تواند به شما کمک کند تا کارهایی مانند خرید و امورات شخصی خود را فهرست‌بندی کنید.

بیشتر بخوانید: برنامه Google Pay امسال در ایالات متحده تعطیل می‌شود

هنگامی که یادداشت جدیدی در Google Keep ایجاد می‌کنید، گزینه “Help me create a list” در گوشه سمت راست پایین صفحه ظاهر می‌شود؛ هنگامی که روی این گزینه کلیک کردید، از شما می‌خواهد نوع لیستی که قصد ایجاد آن را دارید در قالب متن توصیف کنید. پس از انجام این کار، لیستی بر اساس درخواستی که داده‌اید، به شما ارائه می‌کند. گوگل چند نمونه موضوعاتی که جمینای فهرست‌بندی کرده ارائه داده:

“لیست بسته‌بندی برای سفر کمپینگ با 2 کودک در تابستان”

“فیلم‌های کلاسیک برای تماشای هالووین”

” چک لیست نظافت بهاره آپارتمان 2 خوابه ”

این شرکت توصیه می‌کند دستورالعمل‌های خاصی بنویسید مانند مواد غذایی برای یک هفته برای یک خانواده گیاهخوار 3 نفره تا نتایج بهتری بگیرید. هنگامی که درخواست دادید و این قابلیت لیستی در اختیار شما قرار داد، می‌توانید روی دکمه «ایجاد» کلیک کنید تا آن را به لیست کارهای خود اضافه کنید. سپس برنامه از شما بازخورد در مورد لیست پیشنهادی خود را می‌خواهد و شما می‌توانید نسبت به تجربه‌تان، علامت مثبت یا منفی بدهید.

همچنین می‌توانید درخواستی را که ارائه کرده‌اید ویرایش کنید و بر روی دکمه refresh کلیک کنید تا نتایج مطابق با آن را دریافت کنید. لطفاً توجه داشته باشید که وقتی از این ویژگی استفاده می‌کنید، Google «پیام‌هایی که وارد می‌کنید»، «متن تولید شده» و «بازخورد شما در مورد متن تولید شده» را جمع‌آوری و ذخیره می‌کند. بنابراین، مطمئن شوید که هیچ داده حساسی به آن ارائه نمی کنید. گوگل این ویژگی را به صورت مرحله‌ای عرضه می‌کند و بنابراین، ممکن است مدتی طول بکشد تا به دست همه برسد. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه این ویژگی بر روی پلتفرم های دیگر وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی برنامه گوگل کیپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر