;
coinex

رواج کلاهبرداری با نام خبرگزاری های رسمی ؛ پلیس فتا هشدار داد

پلیس فتا در خصوص رواج کلاهبرداری با نام خبرگزاری های رسمی و امکان به به یغما رفتن سرمایه مردم هشدا داد. ظاهراً سودجویان با نا کالابرگ سرقت می‌کنند.

رواج کلاهبرداری با نام خبرگزاری های رسمی با استفاده از موضوعات روز دنیا اللخصوص طرح کالابرگ الکترونیکی، عنوان مبحثی است که رئیس پلیس تهران بزرگ نسبت به امکان به خظر افتادن اطلاعات و از دست رفتن سرمایه مردم هشدار داده است.

همه دیگر با اینگونه کلاهبرداری‌ها آشنا هستیم و بارها دیده‌ایم که افراد به چه صورت قربانی می‌شوند. شیوه کار کلاهبرداری با عنوان کالابرگ نیز به همین منوال است. لطفاً بر روی لینک‌هایی که از منابعی ناشناس و غیررسمی ارسال می‌شوند کلیک یا تپ نکنید.

بیشتر بخوانید: تاریخ قطعی واریز سود سهام عدالت اعلام شد

رواج کلاهبرداری با نام خبرگزاری های رسمی

پلیس فتا اعلام کرده است که کلاهبرداران به تازگی با انتشار اطلاعات مربوط به نحوه دریافت کالابرگ به نام خبرگزاری‌ها اقدام به کلاهبرداری از مردم می‌کنند.رواج کلاهبرداری با نام خبرگزاری های رسمی

داود معظمی گودرزی، رییس پلیس فتای تهران، درباره نحوه انجام این اقدام کلاهبردارانه چنین توضیح داده است:

«مجرمین با طراحی یک متن اطلاع‌رسانی درباره نحوه دریافت کالابرگ که حاوی لینک آلوده به بدافزار است و انتشار آن به نقل از یکی از خبرگزاری‌های مطرح کشور در کانال‌ها و گروه‌های شبکه‌های اجتماعی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند.»

معظمی ضمن هشدار به شهروندان مبنی بر این که مراقب باشند در دام افراد سودجو و فرصت‌طلب، که از هر موضوعی برای کلاهبرداری و اقدامات مجرمانه استفاده می‌کنند، گرفتار نشوند تاکید کرده است که «شهروندان حتماً از طریق مبادی اعلام‌شده نسبت به دریافت کالابرگ اقدام کنند.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص اینگونه کلاهبرداری‌ها چیست؟ آیا شما یا اطرافیانتان درگیر این قضایا شده‌اید؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر