;
coinex

خبر کلاهبرداری کوروش کمپانی بازتاب جهانی داشت

کلاهبرداری کوروش کمپانی به یکی از مهم ترین خبرهای چند روز اخیر تبدیل شده اما اینبار موضوع فرق می‌کند حواشی بوجود آمده بازتاب جهانی داشته است.

همانطور که می‌دانید طی چند وقت اخیر ماجرای کلاهبرداری کوروش کمپانی سرو صدای زیادی به پا کرده است. اما اکنون این ماجرا به حدی مهم شده که بازتاب جهانی داشته است. این بار فایننشال تایمز در این باره نوشته و این موضوع را از جوانب مختلف بررسی کرده است.

بیشتر بخوانید: پیش فروش گوشی های موبایل موسوی آمل متوقف شد

اما موضوع به همینجا ختم نمی‌شود. پس از انتشار گزارشی که فایننشال تایمز از این کلاهبرداری 35 میلیاردی منتشر کرده توجه سایر رسانه های انگلیسی زبان نیز به این موضوع جلب شده. 9to5Mac که اکثرا اخبار کمپانی اپل را پوشش می‌دهد، دیگر منبعی است که این اخبار را منتشر کرده.

با این وجود امیرحسین شریفیان مدیر این کمپانی در مصاحبه‌ای با یوتیوب اعتراف کرد که به مشتریان شرکتش بدهکار است، اما ادعا کرد که این مبلغ در حدود 2.7 میلیون دلار است، نه 35 میلیون دلار که توسط رسانه های محلی ذکر شده است.

فایننشال تایمز  قسمتی از گزارش ویژه‌اش را به مصاحبه با «فرزاد» مشاور املاکی 28 ساله اختصاص داده است. او در خصوص میزان محبوبیت آیفون می‌گوید: «جذاب و باکلاس است.دوستانم هزینه‌‌های دیگرشان را کاهش دادند تا برای خرید آیفون پول جمع کنند. باوجوداین، تهیه‌ی اپل آیدی و دانلود اپلیکیشن و بازی بسیار دردسرساز و همچنین پرهزینه است.»

یکی از خبرگزاری‌های داخلی بر اساس گزارشی اعلام کرده طی 10 ماه اخیر یک میلیارد دلار آیفون وارد کشور شده است.

در این میان به مبلغین این کمپانی نیز انتقادات زیادی وارد شده؛ تاکنون هیچ مدرکی مبنی بر آگاهی افراد مشهور از کلاهبردار بودن این مجموعه  وجود ندارد اما طبق گزارش‌ها، آنها با محکومیت عمومی مواجه شده‌اند و از آنها خواسته شده  که پاسخگو باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی خبر کلاهبرداری کوروش کمپانی چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر