;
coinex

اپل ممکن است نمایشگر پروموشن 120 هرتزی خود را به آیفون 17 و 17 پلاس بیاورد

طبق اخبار منتشر شده، ممکن است کمپانی اپل نمایشگر پروموشن 120 هرتزی خود را در آیفون 17 و آیفون 17 پلاس نیز به کار ببرد. پیش از این استفاده از این ویژگی‌های سطح بالا مختص آیفون‌های گران‌تر بود.

گزارش دیگری از اپل منتشر شده و این می‌تواند خبر خوبی برای کسانی باشد که دوست دارند نسخه‌های پلاس و معمولی آیفون‌های این شرکت را خریداری کنند. این بار، گزارش ها در مورد کمتر کردن فاصله امکاناتی بین آیفون‌های رده بالا و مدل‌های مقرون به صرفه‌تر است. به نظر می‌رسد اپل قرار است با استفاده از نمایشگر پروموشن 120 هرتزی خود در آیفون 17 و آیفون 17 پلاس، مشتریان بیشتری جذب کند. پیش از این، استفاده از ویژگی‌های این‌چنینی برای مدل‌های گران‌تر بود. این بدان معناست که نمایشگر همیشه روشن در این مدل‌های ارزان‌تر نیز در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: مشخصات دوربین آیفون 16 پرو و آیفون 17 مشخص شد

هدف اپل از استفاده نمایشگر پروموشن 120 هرتزی در مدل‌های معمولی سری آیفون 17

جهش به پنل‌های LTPO OLED در سری آینده آیفون 17 تغییر بزرگی را نشان می‌دهد. این پنل‌ها فقط ویژگی‌های پیمایش نرم‌تر یا تصاویری پویاتر را به این سری اضافه نمی‌کنند. بلکه آنها ابزاری برای دستیابی به عملکرد نمایشگر همیشه روشن هستند. این ویژگی که با توانایی پنل برای تنظیم دقیق نرخ تازه‌سازی تا 1 هرتز فعال می‌شود، به دنبال این هدف است که اطلاعات ضروری را بدون تخلیه باتری قابل مشاهده نگه دارد.

با این حال، این تغییرات به مشارکت با BOE، یکی از تولیدکنندگان کلیدی در عرصه نمایشگر، بستگی دارد. علیرغم برخی مشکلات و معیارهای دقیق کیفیت تعیین شده توسط اپل، انتظار می‌رود این همکاری تا سال 2025 به ثمر بنشیند. چالش BOE در افزایش تولید برای پاسخگویی به نیازهای سری آیفون 17 نهفته است، کاری که دلهره آور و به همان اندازه حیاتی محسوب می‌شود.

این حرکت استراتژیک اپل می‌تواند دسترسی به ویژگی‌های سطح بالا را عادی کند و آن‌ها را برای مخاطبان گسترده‌تری در دسترس قرار دهد. صرف نظر از دسترسی کاربران بیشتر به ویژگی‌های سطح بالاتر، این استراتژی به طور واضح نشان می‌دهد که اپل در تلاش است تا خریداران بیشتری را جذب کند.

انتظار می‌رود این شرکت دوربین سلفی بزرگ‌تر و بهتری را به آیفون 17 اضافه کند. تنها زمان مشخص خواهد کرد که اپل چه چیزهایی برای سری آیفون 17 در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد در دسترس قرار دادن ویژگی‌های سطح بالا مانند استفاده از نمایشگر پروموشن 120 هرتزی در آیفون‌های معمولی چیست؟ آیا با این‌کار شاهد افزایش قیمت در مدل‌های معمولی و پروی آیفون خواهیم بود؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر