coinex
راهنمای خرید تکراتو

قالب‌های اولیه آیفون 16 چینش دوربین عمودی را نشان می‌دهد

احتمال دارد امسال اپل چینش مورب دوربین‌های خود را کنار بگذارد و به چینش عمودی مانند سامسونگ روی بیاورد و قالب‌های اولیه آیفون 16 این قضیه را تایید می‌کنند.

عکسی که ادعا می‌کند قالبی از مدل استاندارد آیفون 16 اپل را نشان می‌دهد، در فضای مجازی ظاهر شده است و پیش‌نمایش دیگری از چیدمان دوربین عمودی جدید شایعه شده را ارائه می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قالب‌های اولیه آیفون 16

در چند ماه گذشته، اپل در حال آزمایش طراحی‌های مختلف برآمدگی دوربین برای مدل‌های استاندارد آیفون 16 بوده است که همگی دارای آرایش عمودی دوربین هستند.

آخرین نمونه اولیه دارای آرایش یکسان با دو حلقه دوربین مجزا برای دوربین‌های Wide و Ultra Wide است که در یک سطح برجسته به شکل قرص قرار گرفته‌اند، که نشان می‌دهد اپل از مدل‌های قدیمی‌تر آیفون، مانند iPhone X الهام گرفته است.

قالب مدل استاندارد آیفون ۱۶ از نمای بالا غیر رسمی

انتظار می‌رود اپل با چیدمان دوربین عمودی، فیلمبرداری سه‌بعدی را به مدل‌های استاندارد آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس بیاورد. مدل‌های فعلی آیفون 15 دارای آرایش دوربین مورب هستند و قادر به ضبط ویدیوهای سه‌بعدی نیستند، این ویژگی محدود به مدل‌های آیفون 15 پرو و ​​هدست ویژن پرو است.

علاوه بر طراحی به روز شده برآمدگی دوربین، نمونه‌های اولیه آیفون 16 اخیر دارای یک دکمه اکشن کوچکتر، شبیه به مورد استفاده در آیفون 15 پرو، به همراه یک دکمه حساس به فشار برای فیلمبرداری افقی برای فیلمبرداری افقی است که همسطح با فریم دستگاه قرار می‌گیرد.

مجموعه‌ای قاب‌های محافظ منتسب به گوشی آیفون ۱۶

به همین ترتیب، وجود قالب‌های کیس‌ساز در این مرحله اولیه لزوماً تأیید نمی‌کند که اپل روی این طرح برای آیفون 16 رضایت داده است. قالب‌ها می‌توانند به سادگی به عنوان نمونه‌های آزمایشی بر اساس شماتیک‌های اولیه استفاده شوند. سازندگان قاب نیز اغلب طرح‌های اولیه قاب‌های آیفون‌های آینده را بر اساس شایعات قرار می‌دهند، بنابراین تصاویر ممکن است بازنمایی واقعی نباشند.

وقتی دستگاه‌ها به مرحله توسعه آزمایش اعتبارسنجی مهندسی (EVT) نزدیک‌تر می‌شوند، می‌توان با اطمینان بیشتری در مورد جزئیات طراجی نسل جدید آیفون اظهار نظر کرد. برای جزئیات بیشتر در مورد نسل بعدی گوشی‌های هوشمند اپل در سال 2024، باید همچنان منتظر بمانیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد قالب‌های اولیه آیفون 16 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: macrumors

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر