;
coinex

یه زودی صاحبان کانال های تلگرامی می‌توانند از تبلیغات تلگرام درآمدزایی کنند

پاول دورف در کانال تلگرامی خود طی پستی اعلام کرد که به زودی صاحبان کانال های تلگرامی می‌توانند از تبلیغات این پلتفرم‌ درآمدزایی داشته باشند.

به گفته‌ی مدیرعامل تلگرام، کانال‌های این پیام‌رسان ماهانه یک تریلیون بازدید را به ثبت می‌رسانند که نشان از عملکد مثبت این رسانه دارد. با توجه به تعداد کاربرانی که ماهانه به این شبکه‌ی اجتماعی اضافه می‌شوند (800 میلیون نفر) این میزان از بازدید بسیار چشمگیر است.

بیشتر بخوانید: از کجا بفهمیم تلگرام هک شده ؟

درآمدزایی صاحبان کانال های تلگرامی از تبلیغات

دورف اعلام کرده است که از ماه آینده، صاحبان کانال های تلگرامی قادر به دریافت پاداش مالی خواهند بود. در حال حاضر، تنها 10 درصد از بازدیدهای کانال‌ها از طریق پلتفرم تبلیغاتی تلگرام به درآمد تبدیل می‌شود.

مطابق با اعلام دورف، از مارس 2024، پلتفرم تبلیغاتی تلگرام ، تقریباً در 100 کشور جدید قابل دسترسی خواهد بود. هر چند لیست کشورها هنوز اعلام نشده است، اما تلگرام اعلام کرده که مالکان کانال‌ها در این کشورها قادر به دریافت 50 درصد از درآمد حاصل از نمایش محتوای تبلیغاتی خود در کانال‌ها خواهند بود.

تلگرام برنامه دارد برای اطمینان از سرعت و امانت پرداخت‌ها، از بلاک‌چین TON به‌طور انحصاری استفاده کند. این پیام‌رسان قصد دارد درآمد ناشی از تبلیغات را در قالب رمزارز تون‌کوین با مدیران کانال‌ها به اشتراک بگذارد.

بیشتر بخوانید:

نظرات خود را درباره ی درآمدزایی صاحبان کانال های تلگرامی از طریق تبلیغات این اپلیکیشن را با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر