;
coinex

یارانه 220 هزار تومانی برای 7 دهک درآمدی به زودی واریز می‌شود

با توجه به اطلاعیه وزارت رفاه، یارانه 220 هزار تومانی برای 7 دهک اول در تاریخ 17 اسفندماه 1402 به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

بنابراین، خانوارهای تحت پوشش این برنامه می‌توانند تا تاریخ مذکور از موجودی کالابرگ بهمن استفاده کنند، در غیر این صورت مبلغ اولیه از موجودی آنها کاسته خواهد شد.

طبق گزارش تکراتو به نقل از دنیای اقتصاد، اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی از اول بهمن‌ماه سال جاری آغاز شده. به اطلاع عموم رسیده که این برنامه تا اوایل اردیبهشت‌ماه 1403 ادامه خواهد داشت. بر اساس آمار منتشر شده، حدود 61 میلیون نفر در 7 دهک درآمدی از این طرح بهره‌مند خواهند شد که تا کنون 37 میلیون نفر (62/5 درصد) از این امکان استفاده کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: مردم در استفاده از طرح فجرانه کالابرگ آزاد هستند از هر برندی خرید کنند

یارانه 220 هزار تومانی در 17 اسفند 1402 واریز می‌شود

افراد مشمول پس از شارژ اعتبار 220 هزار تومانی هر ماه، یک ماه زمان دارند تا از این اعتبار استفاده نمایند. به عنوان مثال، افراد مستحق می‌توانند از تاریخ 17 بهمن تا 17 اسفندماه از این اعتبار استفاده کنند و پس از این تاریخ، اعتبار حذف خواهد شد. سپس افراد باید از اعتبار 220 هزار تومانی که در تاریخ 17 اسفندماه 1402 شارژ شده است، تا 17 فروردین 1403 استفاده کنند.

به گفته وزارت رفاه، دور دوم اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی از 17 اسفندماه سال جاری شروع خواهد شد و در این مرحله نیز مبلغ 220 هزار تومانی برای افراد با درآمد 7 دهک شارژ خواهد شد و این امکان برای افراد مجدداً به مدت یک ماه فراهم خواهد بود.

سرپرستان خانوار می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت “حمایت” از جزئیات دهک‌بندی خود مطلع شوند. فقط سرپرستان خانوار می‌توانند به این سیستم مراجعه کرده و پس از دریافت کد از طریق پیامک، مراحل بعدی خود را در این سیستم پیگیری نمایند.

تا کنون، 220 هزار فروشگاه و مغازه به این برنامه متصل شده‌اند. افراد مستحق می‌توانند با مراجعه به برنامه کاربردی “شما” اطلاعات مرتبط با موقعیت جغرافیایی، آدرس و اطلاعات فروشگاه‌ها و مغازه‌های مشترک در طرح کالابرگ را کسب کنند. تمامی جزئیات مرتبط با طرح کالابرگ در این برنامه قابل دسترس است.

بیشتر بخوانید: 

نظرات خود را در خصوص واریز یارانه 220 هزار تومانی با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر