;
coinex

آنر امسال اولین رقیب Galaxy Z Flip خود را عرضه می‌کند

پس از توسعه Honor Ring آنر این بار در گوشی های تاشو با سامسونگ رقابت می‌کند. این شرکت اعلام کرده امسال اولین رقیب Galaxy Z Flip خود را عرضه می‌کند.

به نظر می‌رسد آنر واقعا قصد دارد با سامسونگ رقابت کند. طی چند ساعت گذشته خبر تولید Honor Ring منتشر شد؛ اکنون OEM در MWC تایید کرد که آنر در حال توسعه اولین گوشی تاشو به سبک Flip است.

بیشتر بخوانید: گوشی تاشو Honor تا پایان امسال عرضه خواهد شد

آنر تا کنون فقط دستگاه‌های تاشو به سبک فولد را عرضه کرده است اما اکنون قصد عرضه گوشی های فشرده تر به سبک فیلیپ را دارد. با این حال، در کنگره جهانی موبایل 2024 در بارسلونا، مدیر عامل آنر به CNBC گفت که “امسال ما در حال آماده شدن برای عرضه تلفن های تاشو هستیم.”

مدیر عامل شرکت آنر اضافه کرد که به آینده بازار گوشی های تاشو بسیار خوش بین است. او همچنین اعلام کرد که که گوشی تاشوی آنها نیز در محله توسعه نهایی قرار دارد. هنوز هیچ مشخصاتی از این دستگاه فاش نشده اما ظاهراً این تلفن تاشوی آنر دارای ویژگی‌های هوش مصنوعی است، این موضوع می‌تواند شانس رقابت آن با سامسونگ و گلکسی Z Flip 6 را افزایش دهد.

جالب اینجاست که آنر در Android Authority  اعلام کرد می‌خواهد در سه سال آینده، 50 درصد از فروش خود را از بازار جهانی کسب کند. به عبارت دیگر، آنر در تلاش است تا به بازار های جهانی نفوذ کند، جایی که سامسونگ و اپل بر صحنه موبایل تسلط دارند.

این شرکت تایید کرد که هدف بعدی آنر آمریکای لاتین است. برزیل در حال حاضر یکی از حیاتی ترین مناطق Honor است و آن را یک بازار “بسیار مهم” برای برنامه های توسعه جهانی خود می نامد. مدیرعامل این شرکت گفت: “آنر مشتاق ورود به برزیل است و ما برای آن آماده می‌شویم.”

البته تا دسامبر 2023 سامسونگ با سهم 42 درصدی، به عنوان محبوب‌ترین برند گوشی‌ هوشمند برزیل شناخته می‌شود. پس از آن نیز موتورولا با 20 درصد از بازار دوم و اپل با 17 درصد در رتبه سوم قرار دارند.

به هر حال اینکه آنر موفق خواهد شد یا نه هنوز مشخص نیست اما به نظر می‌رسد این شرکت ‌ بتواند به زودی از سهم بازار شرکت‌های OEM کوچکتر در برزیل مانند ایسوس، شیائومی و ریلمی بهره‌برداری کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره‌ی محصولات آنر چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر