;
coinex

ویوو X Fold3 Pro اسنپدراگون 8 نسل 3 را دریافت می‌کند

به تازگی اطلاعات جدیدی فاش شده که مشخص می‌کند، ویوو X Fold3 Pro اسنپدراگون 8 نسل 3 را دریافت می‌کند اما X Fold3 تراشه معمولی نسل 2 خواهد داشت.

طبق گزارشی که دیروز منتشر شد، قرار بود Vivo X Fold3 به عنوان اولین گوشی تاشو با اسنپدراگون 8 نسل 3 وارد بازار شود اما امروز اطلاعات جدیدی از این دستگاه فاش شد که مشخص کرد X Fold3 Pro به تراشه جدید کوالکام مجهز خواهد شد. البته نسخه پایه این دستگاه که X Fold3 نامیده می‌شود، همچنان از نسل قبلی SoC پرچمدار استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید: ویوو اس 18 با رنگ جدید بنفش الماسی پیش فروش می‌شود

مدل Pro به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، 50 مگاپیکسل اولتراواید و 64 مگاپیکسل تله فوتو با ترکیب دوربین لنز پریسکوپ مجهز است اما نسخه معمولی فقط یک دوربین تله فوتو دارد.

Vivo X Fold3 دارای سه دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی، فوق عریض و تله فوتو خواهد بود. سومی باید زوم اپتیکال 2 برابری داشته باشد که به زوم دیجیتال تا 40 برابر می‌رسد. همچنین اعلام شده که این دستگاه باریک ترین تاشویی است که تاکنون عرضه شده.

به هر حال زمان عرضه رسمی آنها هنوز مشخص نیست اما انتظار می‌رود vivo duo تاشو در این ماه وارد بازار شود. ممکن است این تبلت در کنار تبلت‌های vivo Pad 3 و Pad 3 Pro معرفی شود.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر