;
coinex

فروش ویژه محصولات مدیران خودرو ؛ شرایط فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو [+جزئیات]

فروش ویژه محصولات مدیران خودرو آغاز شد. مدیران خودرو در این طرح فروش 4 محصول خود را به شیوه نقدی و اقساطی با مدت بازپرداخت متنوع را در نظر گرفته است.

فروش ویژه محصولات مدیران خودرو با شرایط ویژه‌تر آغاز شد. مدیران خودرو به عنوان یک شرکت خصوصی مونتاژی در ایران، طرح‌های متنوعی را برای خودروهایش در نظر می‌گیرد. این شرکت معمولاً فروش نقدی و اقساطی محصولاتش را به طور همزمان آغاز می‌کند و مدت بازپرداخت متنوعی نیز ارائه می‌دهد.

دو برند MWM و فونیکس، برندهای مونتاژکننده مدیران خودرو هستند که در بازار خودرو ایران با فروش مناسبی همراه می‌شوند. در طرح حاضر اما 4 محصول فونیکس ارائه شده که با مدل 1403 عرضه می‌شوند. در ادامه با جزئیات طرح فروش محصولات مدیران خودرو همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: افزایش قیمت سرسام آور قیمت نیسان آبی در بازار ؛ عضو جدید باشگاه میلیاردی ها

فروش ویژه محصولات مدیران خودرو با شرایط جدید

مدیران خودرو از امروز شنبه، 12 اسفند 1402 طرح فروش 4 خودرو شامل تیگو 8 پرو E پلاس، تیگو 8 پرو مکس IE، فونیکس FX و تیگو 7 پریمیوم را رأس ساعت 15 آغاز خواهد کرد. در طرح فروش نقدی مدیران خودرو، قیمت خودرو قطعی است و متقاضی باید بهای اصلی محصول انتخابی خود را به حساب فروشنده واریز کند.

اما اوضاع در شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو متفاوت است و این شرکت سه طرح اقساطی شامل عادی، گروهی و جایگزینی را در نظر گرفته است. در تصویر پایین جزئیات کامل طرح فروش اقساطی و نقدی مدیران قابل مشاهده است.

فروش ویژه محصولات مدیران خودرو با شرایط جدید

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص طرح فروش نقدی و اقساطی محصولات مدیران خودرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر