;
coinex

ویوو X Fold3 Pro در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است

بر اساس اخبار منتشر شده، ویوو X Fold3 Pro اواخر این ماه به عنوان اولین دستگاه تاشو با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 وارد بازار می‌شود.

با نزدیکی به زمان عرضه ویوو X Fold3 Pro اطلاعات جدیدی از این دستگاه فاش شده است. طبق گفته Digital Chat Station، این گوشی از یک دوربین ترکیبی تله فوتو اصلی 50 مگاپیکسلی + 50 مگاپیکسلی فوق عریض + 64 مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های ویوو 2024

باتری عظیم 5800 میلی‌آمپر ساعتی و همچنین مقاوم بودن در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مشخص می‌کند که  باید منتظر یک پرچمدار قدرتمند باشیم.

بدنه X Fold3 Pro احتمالا شبیه X Fold2 خواهد بود. این دستگاه یک صفحه نمایش 6.53 اینچی و یک پنل تاشو 8.03 اینچی در داخل دارد. صفحه نمایش بیرونی آن نیز دارای رزولوشن 2748 در 1172 بوده در حالی که صفحه نمایش داخلی 2480 در 2200 پیکسل خواهد بود. چیپست موجود در این دستگاه 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضا برای ذخیره سازی ارائه می‌دهد، البته انتظار می‌رود گزینه‌های متنوع‌تری را هم پشتیبانی کند.

یک دوربین 32 مگاپیکسلی هم بر روی صفحه نمایش این دستگاه قرار گرفته، انتظار می‌رود ویوو دوربین‌های خود را به تراشه اختصاصی ISP vivo V3 برای تهیه عکس‌های بهتر، مجهز کند.

برای باتری قدرتمند X Fold3 Pro  نیز شارژ سیمی 120 وات و شارژ بی‌سیم 50 واتی در نظر گرفته شده، اطلاعات فاش شده مشخص کرد که یک بلستر IR، اسکنر اثر انگشت زیر هر دو نمایشگر وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر