coinex
راهنمای خرید تکراتو

اینماد موبایل موسوی اسپانسر استقلال لغو شد

خبرهایی منتشر شده که نشان می‌دهد اینماد موبایل موسوی ، اسپانسر باشگاه استقلال لغو شده و امکان فروش آنلاین کالا‌ها از این فروشگاه سلب شده است.

باشگاه استقلال با اعلام حمایت مالی از جانب فروشگاه موبایل موسوی آمل، به مخاطبان خود اطمینان داده بود که این اسپانسر از قدرت اعتماد الکترونیک (اینماد) برخوردار است. اما با شنیدن خبرهای مرتبط با کلاه‌برداری کورش کمپانی، این فروشگاه نیز به سرنوشت آن دچار شد.

بیشتر بخوانید: درخواست قوه قضائیه از اینترپل برای دستگیری مالک کوروش کمپانی

لغو اینماد موبایل موسوی

ایسنا گزارش کرد؛ نتیجه بررسی‌های مرکز توسعه تجارت الکترونیک حاکی از تعلیق اینماد این فروشگاه به دلیل روش‌های مشابه با کورش کمپانی است؛ چراکه موبایل موسوی نیز 30 تا 40 درصد گوشی‌ها را کمتر از قیمت‌های موجود در بازار به فروش می‌رساند.

بزرگترین پیامدی که در حال حاضر تعلیق اینماد برای موبایل موسوی خواهد داشت این است که امکان فروش آنلاین کالاها برای این فروشگاه وجود نخواهد داشت.

قبل از این، رئیس انجمن واردکنندگان موبایل هم با اخطار به باشگاه استقلال، به احتمال تکرار ماجراهای کورش کمپانی اشاره کرده بودند. مهدی اسدی، (رئیس انجمن واردکنندگان موبایل)، در نامه‌ای به مدیرعامل باشگاه، خطاب به اسپانسر گفت: “مراتب را به‌منظور پیشگیری از اتفاق مشابه پرونده کورش کمپانی به باشگاه استقلال اعلام نموده و از ورود لطمه به اعتبار آن باشگاه مردمی جلوگیری نماییم.”

از آنجا که فروشگاه موبایل موسوی آمل اسپانسر اصلی باشگاه استقلال است، حالا پیش روی این فروشگاه چالش‌هایی به‌وجود آمده که امکان مقابله با آنها نیاز به راهکارهای جدی‌تر و تدابیر قاطع دارد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی لغو اینماد موبایل موسوی چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با تکراتو در بخش کامنت به اشتراک بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر