coinex
راهنمای خرید تکراتو

450 سرمایه‌گذار بین‌المللی در عربستان دفاتر مرکزی خود را افتتاح کردند

این روزها تب سرمایه‌گذاری در کشورهای عربی داغ است. به نظر می‌رسد طلایه‌دار این کشورها، عربستان سعودی است. این بار وزیر سرمایه‌گذاری عربستان اعلام کرده که 450 سرمایه‌گذار بین‌المللی در این کشور دفاتر مرکزی خود را افتتاح کرده‌اند.

خالد الفالح، وزیر سرمایه‌گذاری عربستان سعودی، اعلام کرد که مجوز بازگشایی “دفاتر مرکزی” شرکت‌های بین‌المللی در ریاض به 450 سرمایه‌گذار جهانی صادر شده است.

بیشتر بخوانید: ساعت کاری ساتنا و پایا پیش از نوروز 1403 افزایش یافت

سرمایه‌گذاری در کشورهای عربی

خالد الفالح بر اهمیت نقش سرمایه‌گذاری در تقویت نیروی کار و توسعه تاکید نمود و اظهار داشت که بسیاری از سرمایه‌گذاران بین‌المللی انتخاب کرده‌اند دفاتر مرکزی خود را در این منطقه ایجاد کنند. این انتخاب به دلیل تحولات در اقتصاد عربستان، که به سوی یک اقتصاد سبز در حال تحول و توسعه می‌رود، انجام شده است. وی اعلام کرد که عربستان آمادگی دارد نیروی کار ماهر و با توانمندی‌های لازم را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهد.

این اقدامات به منظور پیشبرد اهداف “چشم‌انداز 2030” عربستان است که اهدافی را برای کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی و توسعه بخش‌های گردشگری، آموزش، و زیرساخت تدوین کرده است.

وزیر سرمایه‌گذاری عربستان با تأکید بر تأثیرات “تحولات دیجیتال” در جهان، اظهار کرد: “باید خودمان را برای یک دنیای جدید با فرصت‌های تازه آماده کنیم و انعطاف‌پذیری بیشتری داشته باشیم تا در آینده در تیم برنده‌ها حضور داشته باشیم نه بازنده‌ها.”

عربستان سعودی تنها کشور عرب زبان خاورمیانه نیست که روند رشد و پیشرفت را طی این سال‌های گذشته به سرعت طی می‌کند. بسیاری از کشورهای دیگر از جمله امارات، قطر و کویت نیز در جهت پیشبرد اهداف و پیشرفت کشورشان قدم‌های بزرگ و مثبتی برداشته‌اند. از میزبانی برای رویدادهای ورزشی گرفته تا همکاری برای حفظ محیط زیست جهان و کاهش گازهای گلخانه‌ای.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی سرمایه‌گذاری در کشورهای عربی چیست؟ شما تجربه‌ای در این زمینه دارید؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر