coinex
راهنمای خرید تکراتو

فست شارژ ترین گوشی دنیا؛ بررسی گوشی رنو 10 اوپو، پدیده بازار گوشی‌های هوشمند جهان!

این روزها با پیشرفت گوشی‌های هوشمند، شاهد بهبود ویژگی‌های مربوط به شارژ سریع هستیم و دیگر دوران شارژ طولانی‌مدت گوشی‌ها به پایان رسیده است.

اکنون گوشی‌هایی تولید می‌شود که در کمتر از 10 دقیقه گوشی شما را تا 50% شارژ می‌کنند!

در ادامه به بررسی فناوری اختصاصی شارژر گوشی‌های هوشمند اوپو و معرفی یکی از بهترین مدل‌های این برند با شارژ فوق‌سریع می‌پردازیم.

برند اوپو با مزیت فست‌شارژ حرفه‌ای

اوپو (OPPO) از برندهای برتر در تولید لوازم الکترونیکی و موبایل باکیفیت و خلاقانه است که توانسته در صنعت لوازم الکترونیکی و «گوشی‌های هوشمند» پیشرو باشد. گوشی‌های هوشمند اوپو دارای پردازنده قدرتمند، نمایشگر با وضوح بسیار خوب و فناوری شارژ فوق سریع هستند.

در واقع شما با خرید گوشی هوشمند اوپو می‌توانید در کمتر از 12 دقیقه تا 50% گوشی خود را شارژ کنید.

این یعنی صرفه‌جویی در زمان و بهبود تجربۀ کاربری!

همچنین، پردازنده‌های قوی در کنار باتری‌های با ظرفیت بالا و قابلیت فست‌شارژ، گوشی‌های هوشمند اوپو را برای گیمرها، به بهترین انتخاب تبدیل کرده است.

این روزها انواع گوناگون سیستم‌های شارژ فوق‌سریع ساخته و طراحی می‌شود و هر کدام از شرکت‌های تولیدکنندۀ گوشی‌های هوشمند با صلاح‌دید و با توجه به اولویت‌های خود در محصولاتشان از این سیستم‌ها استفاده می‌کنند.

شرکت اوپو از جمله شرکت‌های تولیدکنندۀ گوشی هوشمند است که در این زمینه مستقل عمل می‌کند.

اوپو تکنولوژی شارژ فوق‌سریع را به‌طور انحصاری در محصولات خود به‌کار برده است. در ادامه به بررسی ویژگی‌های یکی از بهترین گوشی‌های این برند یعنی رنو 10 فایوجی (Reno 10 5g) می‌پردازیم.

بررسی گوشی OPPO Reno 10 5G

یکی از پرچمداران برند اوپو، گوشی OPPO Reno 10 5G با شارژ فوق‌سریع است.

این گوشی حافظه داخلی 256 گیگابایت دارد و حاوی قدرتمندترین و جدیدترین پردازنده موبایل مدیا تک با عنوان Dimensity 7050 است که می‌تواند خیال‌تان را از عملکرد روان و خوب گوشی هنگام استفاده از نرم‌افزارهای کاربردی و اجرای بازی‌های سنگین راحت کند.

صفحه نمایش این گوشی 6.7 اینچ، با رزولوشن 1080 × 2412 پیکسل از نوع امولد (AMOLED)، وضوح تصویر خوبی به شما ارائه می‌کند.

در شرایط معمولی، باتری 5000 میلی‌آمپری این گوشی با هر شارژ 100 درصدی می‌تواند برای حداقل یک روز و نیم بدون هیچ مشکلی کاربرد داشته باشد. همچنین شارژر 67 واتی گوشی رنو 10 اوپو با قابلیت SuperVOOC، این مدل از سری رنو را به یکی از فست‌شارژترین‌ها بدل کرده است.

بررسی عملکرد گوشی‌های هوشمند مجهز به این فناوری، نشان می‌دهد این تکنولوژی اختصاصی اوپو، تجربه کاربری بی‌نظیری را برای صاحبان گوشی‌های رنو 10 ایجاد کرده است.

فناوری شارژ VOOC گوشی‌های اوپو، دارای عملکرد عالی برای شارژ فوق‌سریع گوشی‌های هوشمند است. در ادامه بیشتر به بررسی این ویژگی خواهیم پرداخت.

اما پیش از آن، موارد زیر، ویژگی‌های مهم گوشی OPPO Reno 10 5G هستند که به‌طور خلاصه بررسی کردیم:

  • باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت
  • شارژر 67 واتی با قابلیت شارژ سریع (50% در 11 دقیقه)
  • پردازنده مدیا تک (دیمنسیتی 7050)
  • فناوری صفحه نمایش AMOLED
  • اندازه 6.7 مگاپیکسل
  • دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی
  • حافظه داخلی 256 گیگابایت
  • رم 8 گیگابایت

فناوری شارژ VOOC گوشی‌های اوپو

فناوری شارژ VOOC گوشی‌های اوپو

این فناوری اختصاصی اوپو، انقلابی در تولید گوشی‌های هوشمند به ‌حساب می‌آید. این فناوری این امکان را ایجاد کرده تا با سرعتی بسیار زیاد گوشی خود را شارژ کنید، بدون آن‌که شارژر یا باتری داغ شود!

استفاده از «شدت‌ جریان بیشتر و ولتاژ کمتر» در آن، ترفندی عالی و مؤثر برای جلوگیری از افزایش حرارت گوشی است.

به لطف تکنولوژی «موتور سلامت باتری» (BHE)، فناوری شارژر ۱۵۰ وات SuperVOOC، بعد از 1600 چرخه شارژ تا 80% ظرفیت باتری را همچنان حفظ می‌کند.

این فرایند قسمتی از الگوریتم هوشمند محسوب می‌شود که با کنترل پیوستۀ الکترودهای منفی میزان یون‌های لیتیوم مرده (آن‌هایی که نمی‌توانند شارژ را حمل کنند و از کار افتاده‌اند) را کاهش می‌دهد.

فست شارژ ترین گوشی دنیا

کلام پایانی؛ رنو 10 اوپو یکی از فست‌ شارژترین گوشی‌ها با 50% شارژ در 12 دقیقه

بررسی‌ها نشان می‌دهد VOOC در شارژ فوق‌سریع عملکرد بسیار خوبی دارد و در شمار بهترین گزینه‌های موجود در بازار است.

شرکت اوپو با استفاده از این فناوری بسیار سریع که از شدت جریان بیشتر و ولتاژ کمتر بهره می‌برد و می‌تواند حرارت گوشی را هنگام شارژ پایین نگه دارد، یکی از فست‌شارژترین گوشی‌های جهان یعنی رنو 10 فایوجی را تولید و عرضه می‎کند.

با فناوری VOOC می‌توانید گوشی هوشمند خود را هنگام پخش ویدئوی آنلاین هم با سرعت فوق‌سریع شارژ کنید. نظر شما دربارۀ فناوری شارژ فوق‌سریع اوپو چیست؟

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر