coinex
راهنمای خرید تکراتو

گوشی فوق مقاوم یولفون آرمور 23 اولترا (Ulefone Armor 23 Ultra) در رویداد MWC 2024 معرفی شد

گوشی فوق مقاوم یولفون آرمور 23 اولترا در رویداد جهانی موبایل 2024 بارسلون اسپانیا معرفی شد. هم مقاوم است، هم زیبا و با اتصال ماهواره‌ای که دارد جایی برای حرف باقی نمی‌گذارد.

گوشی هوشمند Ulefone Armor 23 Ultra امروز در جریان رویداد MWC 2024 بارسلون اسپانیا رونمایی شد. این دستگاه مستحکم که با همکاری شرکت‌های فناوری Kigen و Skylo توسعه یافته، علاوه بر پوشش کامل سیگنال و آنتن و اتصال وای‌فای، ارتباط بی‌وقفه از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گوشی فوق مقاوم یولفون آرمور 23 اولترا

آرمور 23 Ultra که برای پاسخگویی به نیازهای کاربران در محیط‌های چالش برانگیز طراحی شده، با داشتن سیستم عامل ایمن Kigen و راه‌های ارتباطی پیشرفته Skylo وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهد. این ترکیب منحصربه‌فرد با تضمین ارتباط ماهواره‌ای دو طرفه، در مناطقی که گزینه‌های اتصال معمولی در دسترس نیستند، راه نجاتی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. Vincent Korstanje، مدیر عامل شرکت Kigen، بر اهمیت این همکاری تاکید داشته و می‌گوید:

گوشی Armor 23 Ultra را می‌توان یک تحول و پیشرفت بزرگ در زمینه اتصال از راه دور قلمداد کرد. ما با استفاده از سیستم‌عامل امن خود و فناوری پیشرفته Skylo، ارتباطات یکپارچه حتی در دور افتاده‌ترین مکان‌ها را ممکن می‌کنیم.

Ansen Xiong، یکی از بنیانگذاران کمپانی یولفون نیز به ویژگی‌ها و قابلیت‌های کاربردی و خلاقانه این دستگاه اشاره داشته و معتقد است که آرمور 23 اولترا رویای همیشگی این شرکت برای اتصال و ارتباط پایدار و پیام‌رسانی ماهواره‌ای را به واقعیت تبدیل کرده است.

گوشی فوق مقاوم یولفون آرمور 23 اولترا

یکی از جنبه‌های کلیدی و قابل توجه Armor 23 Ultra عملکرد SOS آن است که توسط ماهواره Bullitt پشتیبانی می‌شود. در مواقع اضطراری، کاربران می‌توانند از طریق این قابلیت به سرعت به یک مرکز پاسخ‌دهی بین‌المللی، که به صورت شبانه‌روزی کار می‌کند، دسترسی پیدا کرده و تقاضای کمک کنند.

همکاری بین شرکت‌های Ulefone ،Kigen و Skylo نشان‌دهنده تلاش مضاعف این شرکت‌ها برای رفع چالش‌های اتصال در محیط‌های دور و مشکل‌زا است. محیط‌ها و شرایطی که معمولا کاربران چنین گوشی‌هایی با آن مواجه می‌شوند. هدف این شرکا از ترکیب سیستم‌ عامل Kigen و ارتباط ماهواره‌ای در یک گوشی مقاوم، توانمندسازی کاربران با ابزارهای ارتباطی قابل اعتماد است تا بتوانند با خیال راحت در هر مکانی به ماجراجویی‌های خود بپردازند.

با افزایش تعداد کاربرانی که برای کار یا اوقات فراغت به مناطق دور افتاده می‌روند، تقاضا برای راه‌های ارتباطی قابل اعتماد نیز در حال رشد است. بنابراین، آرمور 23 اولترا از برند محبوب یولفون به میدان آمده تا با طراحی قوی و ویژگی‌های پیشرفته‌اش، متحول کننده دنیای گوشی‌های مقاوم و یک همراه ارزشمند برای ماجراجویان و حرفه‌ای‌ها باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی فوق مقاوم یولفون آرمور 23 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    با سلام
    شرکت ulefone واقعا یکی از بهترین شرکتهای تولید گوشی موبایل است
    من در حدود دو سال است که گوشی armor 13 دارم که به دلیل نبود در ایران اولین نفری بودم که از چین وارد کردم و در حال استفاده هستم
    واقعا بی نقص و اینکه تمام کارایی این گوشی کاربردی است

    پاسخ