;
coinex

تبلت مقاوم اوکیتل RT8 با باتری 20000 میلی آمپر ساعتی به زودی معرفی خواهد شد

تبلت مقاوم اوکیتل RT8 با باتری فوق عظیم 20000 میلی آمپر ساعتی و دوربین دید در شب 20 مگاپیکسلی به زودی از طریق آمازون در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

برند Oukitel تبلت OT8 را در ماه ژانویه برای مصارف سرگرمی، آموزش و کار روانه بازار کرد. اکنون به نظر می‌رسد که این برند در فکر معرفی یک تبلت مقاوم جدید با نام Oukitel RT8 در پایان ماه جاری است. امروز نیز اطلاعاتی درباره مشخصات این تبلت منتشر شده که در ادامه به شرح آنها می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات تبلت مقاوم اوکیتل RT8

تبلت اوکیتل RT8 دارای یک صفحه نمایش 11 اینچی با وضوح 2K خواهد بود. این پنل با حاشیه‌های ضخیم از هر چهار طرف احاطه شده و در یکی از آنها دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی تعبیه خواهد شد. در بخش پشتی، یک ماژول دوربین سه‌گانه متشکل از یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی (سنسور سونی)، یک دوربین دید در شب 20 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت.

تبلت مقاوم اوکیتل RT8

در جعبه تبلت مقاوم Oukitel RT8 یک بند چرمی جهت حمل آسان وجود خواهد داشت. علاوه بر این، برند مذکور یک براکت آلیاژی درجه یک به عنوان پایه و استند هنگام تماشای ویدیو، تماس ویدیویی یا انجام کارهای دیگر تدارک دیده و در صورت تمایل آن را در اختیار خریداران قرار خواهد داد.

این تبلت مقاوم به تراشه هلیو G99 مدیاتک، سیستم عامل اندروید 13، 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا تا 1 ترابایت) مجهز شده و انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری عظیم 20000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 33 واتی دریافت خواهد کرد.

تبلت مقاوم اوکیتل RT8

انتظار می‌رود که Oukitel RT8 به عنوان یک تبلت مقاوم، از گواهی‌های مختلفی مانند IP68/69K و MIL-STD-810H برخوردار باشد، اما هنوز چیزی به صورت رسمی در این باره اعلام نشده است.

گفته می‌شود که تبلت Oukitel RT8 با 15.1 میلی‌متر ضخامت و 996.7 گرم وزن، به قیمت 300 دلار (275 یورو/ 24855 روپیه) در فروشگاه رسمی Oukitel و آمازون به فروش خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تبلت مقاوم اوکیتل RT8 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر