;
coinex

فروش فوق العاده محصولات سایپا ویژه نوروز 1403 ؛ طرح پیش فروش سایپا [جزئیات و قیمت]

فروش فوق العاده محصولات سایپا ویژه نوروز 1403 ابلاغ شد. دومین خودروساز ایران طرح فروش ویژه خودروهای خود را هم در کنار فروش فوق العاده آغاز می‌کند. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

به نظر می‌رسد که سایپا و ایران خودرو برنامه‌های کاملاً متفاوتی تا قبل از تعطیلات نوروز دارند. ایران خودرو طرح فروش جدید ارائه نخواهد داد اما در عوض مهلت واریز وجه خودروهای ثبت‌نامی خود را برای متقاضیان تمدید کرده است. اما رویکرد رقیب این خودروساز متفاوت است. سایپا دو طرح فروش جدید با شرایط ویژه ارائه کرده است.

فروش فوق العاده محصولات سایپا ویژه نوروز 1403 و طرح پیش فروش سایپا در دستور کار است و از فردا پنجشنبه، 17 اسفند 1402 ثبت‌نام آغاز می‌شود. بدیهی است که موعد تحویل خودروها به سال آینده موکول شده است.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 16 اسفند 1402

فروش فوق العاده محصولات سایپا ویژه نوروز 1403

شرکت سایپا به عنوان دومین خودروساز برتر ایران که در حال حاضر با بحران مالی مواجه شده و در حال زیان‌دهی است، دو طرح فروش فوری و پیش‌فروش نوروزی ویژه 3 محصول اطلس G، کوییک GX-L با ترمز ESC و ساینا S با استانداردهای 85گانه را در نظر گرفته است. ثبت نام طرح فروش جدید سایپا از فردا پنجشنبه، 17 اسفند 1402 آغاز و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. جزئیات فروش فوق سایپا در جدول زیر قابل مشاهده است:

فروش فوق العاده محصولات سایپا ویژه نوروز 1403

ثبت نام طرح فروش سایپا فقط به صورت اینترنتی و از طریق وب‌سایت فروش سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com/ انجام خواهد شد. لذا متقاضیان در موعد مقرر میتاونند به این وب‌سایت مراجعه کرده و مراحل ثبت‌نام را انجام دهند. ضمناً پیشنهاد می‌شود، چنانچه قصد شرکت در جدیدترین طرح فروش خودروهای سایپا را دارید، به دلیل ثبت‌نام تا تکمیل ظرفیت، هرچه سریع‌تر مراحل ثبت‌نام را انجام دهید.

همچنین بهتر است که قبل از آغاز زمان ثبت‌نام مشخصات، رمز عبور و اطلاعات خود را در این وب‌سایت وارد و یا ویرایش کنید تا در زمان ثبت‌نام به مشکلی برنخورید.

فروش فوق العاده محصولات سایپا ویژه نوروز 1403

شرایط عمومی جهت شرکت در طرح فروش سایپا

مانند دیگر طرح‌های فروش سایپا و شرکت‌های دیگر، لازنه شرکت در این طرح نیز داشتن شرایطی مورد نیاز است. متقاضیان باید 7 شرط اصلی برای این طرح را داشته باشند که شامل موارد زیر می‌شود:

  1. محدودیت کد ملی برای ثبت‌نام‌ها اعمال خواهد شد (هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت‌نام یک دستگاه خودرو می‌باشد).
  2. حداقل سن متقاضیان خرید خودرو 18 سال و ملزم به ارائه گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم می‌باشند.
  3. امکان ثبت‌نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) میسر نمی‌باشد.
  4. امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو به‌صورت وکالتی وجود ندارد.
  5. ثبت‌نام برای مشتریان حقوقی میسر نمی‌باشد.
  6. متقاضی طی 48 ماه گذشته نزد شرکت‌های سایپا و ایران خودرو و طی 24 ماه گذشته از سایر خودروسازان ثبت‌نام و صدور فاکتور خودرو نداشته باشد.
  7. شماره تلفن همراه اعلام شده می‌بایست متعلق به شخص متقاضی باشد.

بیشتر بخوانید:

دبدگاه خود را در خصوص جدیدترین طرح فروش سایپا چیست؟ شما قصد خرید کدام محصول این شرکت را دارید؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر