;
coinex

نشست فعالان استارتاپی و هوش مصنوعی تحت عنوان رویداد هم‌بند به همت مرکز نوآوری نکسترا برگزار شد

روز گذشته، چهارشنبه 16 اسفند 1402، رویداد هم‌بند و اختتامیه چهارمین دوره رویداد فیس‌کاپ به همت مرکز نوآوری نکسترا در تالار قلم مرکز همایش‌های سازمان اسناد و کتابخانه ملی با حضور جمعی از کارشناسان و فعالان این حوزه برگزار شد.در این رویداد، حامد عبودی معاون اجرایی مرکز نوآوری نکسترا، به اهمیت ارتباط با استارتاپ‌ها و سرمایه‌گذاران اشاره کرده و هم‌بند را فرصتی دانست برای شبکه ارتباطی که در این رویداد ایجاد می‌شود.

برگزاری رویداد هم‌بند با حضور فعالان استارتاپی

رویداد مذکور که در نوبت صبح و عصر برگزار شد، میزبان چهره‌های برتر استارتاپی و کارشناسان حوزه‌های هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء و شهر هوشمند بود. در این نشست فعالان حوزه‌های مذکور به انتقال دانش و تجارب خود پرداختند. نکته‌ی که اهمیت این رویداد را برجسته‌‌تر می‌کند، استقبال گسترده‌ی اعضای اکوسیستم استارتاپی بود که نشان از نیاز کشور به این موضوع دارد.

در بخش نمایشگاه، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها به معرفی نوآوری‌ها و پروژه‌های خود پرداختند. این نمایشگاه فرصتی مناسب برای ارتباط مستقیم با فعالان حوزه هوش مصنوعی را فراهم کرد.

رویداد هوش مصنوعی فیس‌کاپ

پنل تخصصی جذب سرمایه با حضور احسان نوری، مدیرعامل استارتاپ استودیو چیننوا، کیوان محیط مافی مدیر عامل دیجی نکست، و حسین مفاخریان مدیر عامل شرکت پردازش تصویر کمان به بررسی چالش‌ها و فرصت‌های جذب سرمایه برای استارتاپ‌ها پرداخته است. حسین مفاخریان به افراد واردکننده به اکوسیستم استارتاپی توصیه کرد که سرمایه خود را از جنس پول خود بشناسند و ارزشی برای آن بخشند تا بتوانند اعتماد سرمایه‌گذاران را جلب کنند.

رویداد هم‌ بند و اختتامیه چهارمین دوره رویداد فیس‌کاپ

دکتر سجادی مدیرعامل مجموعه نکسترا و دکتر سجادی نیری رئیس هیئت مدیره انجمن وی‌سی ایران نیز در سخنرانی‌های خود به نکات مهم حوزه استارتاپی در کشور پرداخته‌اند.

در بخش دوم و نوبت عصر، در جریان این رویداد که بزرگ‌ترین گردهمایی فعالان اکوسیستم هوش مصنوعی کشور محسوب می‌شود، از تیم‌های برگزیده چهارمین دوره رویداد بازشناسی چهره فیس‌کاپ تقدیر به عمل آمد و جوایزی به آنها اهدا شد.

رویداد هم‌ بند و اختتامیه چهارمین دوره رویداد فیس‌کاپ

در ادامه، مشکات اسدی به چالش‌های استارتاپ‌ها در حوزه‌های مالی و حقوقی اشاره کرده و بر ضرورت افزایش آگاهی در زمینه قوانین تجارت، قانون فرایندهای مالی، و شفافیت دفاتر حسابداری تاکید کرد.

همچنین، پنل کاربرد هوش مصنوعی در صنعت بانکداری نیز با حضور صاحب‌نظران معتبر در این حوزه برگزار شد و بحث و تبادل نظر در مورد کاربردهای هوش مصنوعی در صنعت بانکداری ادامه یافت.

گفتنی است چهارمین دوره رویداد بازشناسی چهره فیس‌کاپ با هدف ایجاد محیط رقابتی و ترویج نوآوری و خلاقیت در زمینه هوش مصنوعی برگزار شده بود.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر