;
coinex

شرایط فروش نوروزی ایران خودرو دیزل ؛ فروش 5 محصول ایران خودرو دیزل [+جزئیات]

شرایط فروش نوروزی ایران خودرو دیزل اعلام شد. زیرمجموعه ایران خودرو، طرح فروش 5 محصول خود را ویژه نوروز 1403 در برنامه قرار داده است.

شرایط فروش نوروزی ایران خودرو دیزل قرار است از روز یکشنبه، 20 اسفند 1402 آغاز شود. این طرح فروش نخست برای دو خودرو بازی و کمپرسی ۱۹۲۴ و ۲۶۲۴ و ون وانا آغاز می‌شود و با طرح فروش کامیونت آرنا پلاس و پیکاپ تانلند فوتون اتوماتیک در روز دوشنبه، 21 اسفند 1402 ادامه خواهد یافت.

ثبت نام طرح فروش محصولات ایران خودرو دیزل فقط به صورت اینترنتی است و نوع ثبت‌نامی دیگری اعلام نشده است. همچنین لازم است بدانید که این طرح به صورت پیش‌فروش است و می‌دانیم که در طرح‌های پیش‌فروش، موعد تحویل خودرو طولانی‌مدت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: فروش خودروهای وارداتی جدید آغاز شد؛ از فیات تا تویوتا و لاماری ایما هیبرید

شرایط فروش نوروزی ایران خودرو دیزل اعلام شد

به نقل از روابط عمومی ایران خودرو دیزل، این شرکت به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان، پیش‌فروش اینترنتی محصولات خود شامل کامیون‌های باری و کمپرسی ۱۹۲۴ و ۲۶۲۴، ون وانا، کامیونت آرناپلاس و پیکاپ فوتون اتوماتیک را آغاز خواهد کرد.

شرایط فروش نوروزی ایران خودرو دیزل اعلام شد

بر این اساس پیش‌فروش اینترنتی کامیون‌های باری و کمپرسی ۱۹۲۴ و ۲۶۲۴ از ساعت ۱۰ صبح و ون وانا از ساعت ۱۴ روز یکشنبه بیستم اسفندماه آغاز خواهد شد.

پیش‌فروش اینترنتی کامیونت آرنا پلاس و پیکاپ تانلند فوتون اتوماتیک نیز به‌ترتیب از ساعت ۱۰ صبح و ساعت ۱۴ روز دوشنبه 21 اسفندماه ۱۴۰۲ و صرفاً از طریق سایت اینترنتی فروش شرکت ایران خودرو دیزل آغاز خواهد شد.

جزئیات طرح‌های فروش این محصولات متعاقباً اعلام خواهد شد. متقاضیان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به نمایندگی‌های مجاز فروش ایران خودرو دیزل و پایگاه اینترنتی این شرکت مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما ردخصوص جدیدترین طرح فروش ایران خودرو دیزل چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر