coinex
راهنمای خرید تکراتو

گلکسی A35 5G با نمایشگر Super AMOLED رسماً معرفی شد [+مشخصات و تیزر معرفی]

سامسونگ با افزودن دو گزینه جدید به مجموعه اقتصادی خود، یعنی گلکسی A55 5G و گلکسی A35 5G ، اقدام به تقویت سری گلکسی A کرده است. هر دو گوشی از امکانات امنیتی گسترده‌ای همچون Knox Vault بهره‌مند هستند و از قابلیت‌های عکاسی جدیدی که از نوآوری‌های دوربین اصلی گلکسی الهام گرفته‌اند، بهره‌مندند. همچنین نمایشگری جذاب با قابلیت تطبیق به محیط کاربر با تکنولوژی Vision Booster نیز ارائه شده است.

تیم رو، رئیس و مدیر ارشد تجربه موبایل در سامسونگ، اظهار کرد:

“با سری گلکسی A، ما جدیدترین فناوری‌های خود را در اختیار بیشتری از کاربران قرار می‌دهیم. ما از اینکه امکانات بیشتری مانند Vault  را آن هم برای اولین بار در سری گلکسی A  در دسترس قرار داده‌ایم خوشحالیم.  ما بسیار خود را مفتخر می‌دانیم که کاربران سری گلکسی A را قادر می‌سازیم تا از تجربیات بی‌نظیر تلفن همراه لذت ببرند و همچنین به طور ایمن از آنها استفاده کنند.”

بیشتر بخوانید: گلکسی M15 فایوجی با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی معرفی شد [+ مشخصات فنی]

مشخصات گلکسی A35 5G

پیش از پرداختن به جزئیات مشخصات گلکسی A35 5G ذکر این نکته لازم است که پیش از این در مطالب دیگری از سایت تکراتو، برخی از مشخصات این دستگاه فاش شده بود و مطلب فعلی صرفا جهت مرور این مشخصات است.

پیش از عرضه رسمی، رندرهای گلکسی A35 فاش شده و در آنها به وضوح وفاداری این دستگاه به لحاظ طراحی به نسل‌های قبلی خود، گلکسی A54 و گلکسی A34، مشخص بود. به ویژه در قسمت Key Island  که که نسبتا بزرگ است. کی ایسلند این دستگاه در سمت راست قرار گرفته و دکمه‌های خاموش/روشن و صدا را در خود جای داده است.

در بدنه گلکسی A35 فایو جی از ترکیب آلمیونیوم و شیشه استفاده شده؛ قاب‌ها به مانند گلکسی 24 انحنای کمی دارند و در چهار رنگ عرضه می‌شوند

گوشی میان‌رده جدید سامسونگ از نمایشگر 6.6 اینچی Super AMOLED برخوردار است. حرف “AM” در AMOLED به لایه Active Matrix بر روی نمایشگر OLED اشاره دارد که کنترل دقیقی را بر هر پیکسل برای کیفیت تصویر برتر فراهم می‌کند. نمایشگر این دستگاه دارای نرخ تازه سازی تا 120Hz  است و وضوح شگفت‌آوری را در تصویرهای Full High Definition وعده می‌دهد.

به لطف فناوری Vision Booster سامسونگ، گوشی میان‌رده گلکسی A35  در شرایط نوری مختلف، وضوح تصویر ثابتی دارد. این نوآوری برای افزایش قابلیت دید صفحه در فضای باز، به ویژه در شرایط نوری شدید، طراحی شده است. با همکاری با سنسور نور محیط گوشی، Vision Booster  به طور خودکار نمایشگر را برای دید بهینه تنظیم می‌کند.

مشخصات دوربین گلکسی A35

گلکسی A35 5G از استابیلایزر تصویر اپتیکال (OIS) و استابیلایزر تصویر دیجیتال ویدئویی (VDIS) برای اطمینان از عکس‌ها و ویدئوهای واضح حتی در حال حرکت بهره‌مند است.

A35 5G از یک سه‌گانه دوربین در پشت دستگاه که شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید 8 مگاپیگسلی، دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی با رزولوشن 13 مگا پیکسلی بهره برده که در تلفیق با فناوری Vision Booster می‌توان انتظار ثبت عکس‌ها خوب را داشت.

بیشتر بخوانید: 

نظرات خود را در رابطه با مشخصات گلکسی A35 5G با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر