coinex
راهنمای خرید تکراتو

گلکسی M15 فایوجی با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی معرفی شد [+ مشخصات فنی]

سامسونگ بی سر و صدا و در سکوت مطبوعاتی از گوشی جدید خود با نام گلکسی M15 فایوجی رونمایی کرد. این گوشی به یک باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.

سامسونگ در سکوت خبری از گوشی هوشمند جدید خود یعنی گلکسی M15 5G در بازارهای منتخب از جمله عراق و منطقه لوانت رونمایی کرد. اگرچه هنوز جزئیات مربوط به قیمت گلکسی M15 فایوجی و سایر بازارهای هدف آن مشخص نشده اما مشخصات آن به طور تمام و کمال در وب‌سایت رسمی سامسونگ فهرست شده است. در ادامه به شرح کلیه این مشخصات می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات گلکسی M15 فایوجی

سامسونگ گلکسی M15 5G دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED با نرخ نوسازی 90 هرتزی است. این صفحه نمایش حداکثر روشنایی 800 نیت را ارائه می‌دهد که باید دید مناسبی را در فضای باز و زیر نور خورشید در اختیار کاربران قرار دهد.

گلکسی M15 فایوجی

طراحی گلکسی M15 شباهت زیادی به نسل‌های قبلی دارد؛ یعنی باز هم شاهد به کارگیری سه حلقه دوربین در پنل پشتی و لبه‌های کمی گرد برای سهولت کار با گوشی هستیم. این دستگاه در سه رنگ آبی روشن، آبی تیره و خاکستری در بازار موجود خواهد شد.

متاسفانه سامسونگ به طور مستقیم نام تراشه به کار رفته در این گوشی را ذکر نکرده اما به یک پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت کلاک 2.2 گیگاهرتزی اشاره کرده است. این مشخصات بیش از هرچیز به تراشه دایمنسیتی 6100 پلاس مدیاتک شباهت دارند. این پردازنده با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی جفت می‌شود که مورد دوم از طریق کارت حافظه MicroSD تا 1 ترابایت قابل ارتقا است.

گلکسی M15 فایوجی

گلکسی M15 5G با جدیدترین نسخه سیستم عامل یعنی اندروید 14 عرضه می‌شود و سامسونگ برای آن قول چهار نسل به‌روزرسانی اندروید و پنج سال وصله امنیتی را داده است.

برای عکاسی، Galaxy M15 5G از یک سیستم دوربین پشتی سه‌گانه بهره می‌برد. این تنظیمات از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. در پنل جلویی نیز یک دوربین 13 مگاپیکسلی جهت ثبت تصاویر سلفی‌ و برقراری تماس‌های ویدیویی تعبیه شده است.

گلکسی M15 فایوجی

وظیفه تامین انرژی برعهده یک باتری بزرگ 6000 میلی آمپیر ساعتی است که از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند. قابل ذکر است که گلکسی M15 5G جک هدفون 3.5 میلی‌متری کلاسیک را حفظ کرده و از یک اسکنر اثر انگشت جانبی برای حفظ امنیت کاربران برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات گوشی جدید سامسونگ یعنی گلکسی M15 فایوجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به شاتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر