;
coinex

قیمت عجیب فولکس قورباغه ای ؛ عتیقه ای 5 میلیارد تومانی!

با دیدن قیمت عجیب فولکس قورباغه ای در بازار، حتماً مغزتان سوت می‌کشد. این خودرو خاظره‌انگیز و نوستالژیک تا 5 و نیم میلیارد تومان هم قیمت‌گذاری شده است.

اسمش را هرچه می‌خواهید بگذارید. برخی می‌گویند فولکس قورباغه‌ای، برخی دیگر آن را فولکس واگن سوسکی صدا می‌زنند و افراد متخصص می‌دانند که نامش فولکس واگن بیتل است. اگر در بین خودروهای خاطره‌انگیر و مشهور تمامی ادوار بگردید، قطعاً نام فولکس واگن بیتل را خواهید دید. این خودرو سالها میزان افراد مختلف به خصوص ثروتمندان بوده و خاطره‌ها بوجود آورده است.

به این نوع خودروها در اصطلاح، «خودرو کلکسیونی» هم گفته می‌شود که در زمانه امروزی که دیگر در محیط‌های شهری و جاده‌ها مشاهده نمی‌شوند، قیمت‌های فضایی و غیرمتعارف دریافت کرده‌اند.

اگر در بین پلتفرم‌های آگهی آنلاین جستجو کنید، با آگهی‌هایی مواجه می‌شوید که عقل از سرتان می‌برد. در این میان به گشت و گذار در این پلتفرم‌ها، با قیمت عجیب فولکس قورباغه ای مواجه شدیم که یک کاربر آن را به قیمت 5 میلیاردو 600 میلیون تومان به فروش گذاشته شده بود.

می‌دانیم که  این خودرو یک خودرو خاص و توستالژیک است، اما نهادن چنین قیمتی دور از انسانیت است و نمی‌شود آن را کار درستی تلقی کرد. در ادامه مطلب تصویر این اگهی قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: فروش حواله خودرو جانبازارن به قیمت 8 میلیارد تومان ؛ بنز یا 8 دستگاه دنا پلاس اتوماتیک

قیمت عجیب فولکس قورباغه ای قابل قبول نیست

در بازار آزاد خودرو ایران، هنوز افرادی هستند که به خرید خودروهای قدیمی علاقه دارند و از خودروهای جدید و مدرن‌تر دوری می‌کنند. این امر حتی در کشورهای دیکر هر مرسوم است. اما در بازار خودرو ایران، برخی خودروهای قدیمی و نوستالژیک مانند فولکس بیتل وجود دارند که از 150 میلیون تومان ارزش‌گذاری شده‌اند.  برخی از نسخه‌های خاص این خودرو به ندرت یافت می‌شوند هم وجود دارد. قیمت فولکس واگن قورباغه‌ای حتی از 5 میلیارد تومان هم فراتر رفته است که بسیار غیرمنطقی به نظر می‌رسد.

در تصویر زیر یک اگهی در پلتفرم دیوار منتشر شده است که فردی خودرو بیتل خود را به قیمت 5 میلیاردو 600 میلیون تومان برای فروش آگهی کرده است:

قیمت عجیب فولکس قورباغه ای قابل قبول نیست

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما نسبت به فروش خودروهای کلکسیونی به قیمت‌های میلیاردی چیست؟ آیا خرید این خودروها منطقی است؟ منتظر نقطه نظرات شما هستیم.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    مگه نون شبه که میفرمائید غیر انسانی هستش؟یه آدم نیازمند که 5 میلیارد و خورده ای برای خرید این ماشین هزینه نمیکنه.کسی این ماشین رو میخره که میلیاردر و یا کلکسیون دار هستش و این دو قشر که برای این پولها سر نمیخارونن.

    پاسخ