;
coinex

طرح فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو ؛ شرایط فروش محصولات MVM [+جزئیات]

طرح فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو برای محصولات برند MVM اعلام شد. در این طرح 4 خودرو ام وی ام برای فروش با قیمت قطعی عرضه شده است.

طرح فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو مطابق با بخشنامه فروش این شرکت تا چند ساعت دیگر در لیست فروش جدید قرار می‌گیرد. ثبت‌ نام خودروهای MVM در این طرح فروش در دستور کار است که با شرایط نقدی با قیمت قطعی و فروش اقساطی با شرایط مشخص از ساعت 15 امروز یکشنبه، 20 اسفند 1402 آغاز می‌شود. ضمناً باید اعلام کنیم که ثبت‌نام فقط به صورت حضوری و از طریق مراجعه به نمایندگی‌های فروش مجاز این شرکت انجام می‌شود. لازم به ذکر است که تمامی خودروهای ام وی ام در نظر گرفته شده در این طرح، با مدل 1403 به مشتریان تحویل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: طرح فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو ؛ شرایط فروش محصولات فونیکس [+جزئیات]

طرح فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو ویژه محصولات MVM ابلاغ شد

می‌دانیم که مدیران خودرو، خودروهای دو برند فونیکس و MVM را در ایران مونتاژ می‌کند. معمولاً در طرح‌های فروش مدیران خودرو، خودروهای هردو برند عرضه می‌شوند، اما گاهی هم پیش می‌آید که مدیران خودرو فقط به یکی از دو برند نگاه کرده و برای عرضه به بازار و فروش آنها برنامه فروش پای‌ریی می‌کند. طرح فروش قابل ذکر هم از همین طرح‌هاست و فقط مختص به 4 محصول MVM است. این 5 محصول عبارتنداز:

  1. MVM X22 Pro MT
  2. MVM Arrizo 5 IE FL
  3. MVM X55 Pro IE
  4. MVM X33 Cross CVT

جزئیات شرایط فروش خودروهای MVM در تصویر زیر قابل مشاده است:

طرح فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو ویژه محصولات MVM ابلاغ شد

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص طرح فروش محصولات MVM چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر